הבית הפתוח הגדול של סוף השנה באיש הענבים: יין, שוקולד, שמפניה – יום שישי 29.12.06

מי שמגיע ל"בית פתוח" בבית איש הענבים משלם בכניסה 100 ₪ (לחברי המועדון יש הנחה), ומקבל כוס שאיתה הוא יכול לטעום יינות מכל נקודות הטעימה. כמו כן, האורח מקבל 'טופס טעימה' בו יש מידע על כל היינות הנטעמים באותה ההזדמנות ואפשרות לדרגם לפי טעם אישי

במסגרת הפעילויות המגוונות הנערכות בבית 'איש הענבים', קיימת מסורת קבועה של "בתים פתוחים" אותה הנחיל המייסד, חיים גן.

מדי יום שישי, החל מהשעה 12.00 בצהריים עד 18.00 בערב, פותח 'איש הענבים' את שעריו לקהל אוהבי היין, חובבי היין ומי שהטעם הטוב והעניין הם מנת חלקם, ומשתף אותם במסעות מרתקים לעולם היין והעולמות המקבילים לו.

במהלך שש שעות אלו מחולק חלל בית 'איש הענבים' למספר עמדות טעימה של יינות לפי נושא משותף מוגדר מראש, פינת כיבוד קל ופינות ישיבה נעימות. האורחים יכולים להתרשם מטעמים שונים של יינות, לרכוש מההיצע הקיים, לדרג בציונים את מה שטועמים ואף ליהנות מקנייה משלימה בחנות היין המעניינת במקום המציעה יינות וגם שיכרים, גאדג'טים ויתר פינוקים.

השבוע, ביום שישי 29 בדצמבר, בית פתוח מעניין ומתוק במיוחד:
שוקולדים מבית היוצר היוקרתי של "דסקלידס", אשר ישתלבו עם מבחר יינות, כדוגמת יינות אדומים צעירים, שמפניות מבעבעות, וכמובן פורט.
הפעם יקבלו בכניסה האורחים והחברים לא רק כוס יין שתלווה אותם בטעימות השונות של מבחר היינות והשמפניות המוצעים, אלא גם קופסה אישית עם מיני שוקולדים.

מי שמגיע ל"בית פתוח" בבית איש הענבים משלם בכניסה 100 ₪ (לחברי המועדון יש הנחה), ומקבל כוס שאיתה הוא יכול לטעום יינות מכל נקודות הטעימה. כמו כן, האורח מקבל 'טופס טעימה' בו יש מידע על כל היינות הנטעמים באותה ההזדמנות ואפשרות לדרגם לפי טעם אישי. בהחזרת הכוס מקבלים זיכוי אם בוחרים לבצע קנייה.


פרטים נוספים באתר "איש הענבים":
www.grape-man.com
טל. 03-5180533

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר