הדס שמר וולקוביץ' מונתה לסמנכ"לית השיווק של פסטה ריקו

במסגרת תפקידה תהיה בין השאר אחראית על בניית פסטה ריקו כמותג פרמיום מוביל שוק, הקמת מערך שיווק בחברה ובניית אסטרטגיה שיווקית

פסטה ריקו מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. צילום אימג'ארט

הדס שמר וולקוביץ' (34) מונתה לסמנכ"לית השיווק של חברת פסטה ריקו. להדס יש  ניסיון בהקמה, פיתוח וניהול מערך שיווק, מיתוג, פרסום ויח"צ בארגונים גדולים, ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק. היא הייתה מנהלת השיווק בחברת כרמל-דיירקט במשך שבע שנים,  וכן בחברת ניופאן.

הדס שמר וולקוביץ'. צילום עופר חג'יוב

במסגרת תפקידה תהיה הדס שמר וולקוביץ' אחראית על כל תחום השיווק, הפרסום והדיגיטל, הקמת מערך שיווק בחברת פסטה ריקו, בניית אסטרטגיה שיווקית, הקמה וניהול של נכסים דיגיטליים, יוזמה והובלת מהלכים שיווקיים, אחריות על שת"פים ותוכן שיווקי, ובניית מותג העל פסטה ריקו כמותג פרמיום מוביל שוק.

צילום אימג'ארט

חברת פסטה ריקו מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. מוצרי החברה נמכרים במסעדות שף, מעדניות ובשוק הצרכני ברחבי הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים, בהם פנקוטה ורביולי שוקולד.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה