עיריית אילת מתכוונת להפוך ליעד מועדף לרילוקיישן של עובדים צעירים איכותיים מכל הארץ, וקוראת להם לעבור לעיר וליהנות ממגוון יתרונות אותם היא מציעה לעובדים מרחוק. במסגרת זו הושק השבוע קמפיין פרסומי הקורא לצעירים לעבור לגור בעיר וליהנות מדמי שכירות נמוכים, הטבות מס 10%, פטור ממע"מ, עמדות עבודה בחינם, וקהילה עסקית תומכת בבית לעסקים שפועל במרכז צעירים ובהאב אילת ליזמות אותם שמפעילה העירייה.
לצד אלה מציעה אילת איכות חיים הרחק מהעומס, הצפיפות והפקקים, מגורים בשילוב תחושת חופש ונופש, וכל זה במרחק של פחות משעה טיסה משדה התעופה רמון לנתב"ג.
קהל היעד של הקמפיין הם בעיקר צעירים בגילאי 20-40, העובדים בחברות גלובליות שמאפשרות עבודה מרחוק, וכן חברות המחפשות עובדים חדשים במשרות בסיסיות או ראשוניות ומחפשות אוכלוסייה צעירה ואיכותית.
הקמפיין עלה בפלטפורמות דיגיטליות, והמסר העיקרי שלו הוא 'הכול בחיים זה לוקיישן", וגם 'זה כבר לא איפה אתה עובד, אלא איפה אתה פותח את המחשב, ו'באילת הכסף שלך שווה יותר'.