ההיסטוריה חוזרת ומונטה בלו של יקבי רידג' נבחר כיין הטוב ביותר במבחן טעימה עיוורת

חברת אוסף יין פרטי בע"מ, יבואנית יקבי רידג' לישראל מציעה את היין הקליפורני שזכה לדירוג הגבוה ביותר בטעימה העיוורת: מונטה בלו קאברנה סוביניון

לפני כ-30 שנה ספגו הצרפתים תבוסה משפילה כאשר היינות הצרפתיים היוקרתיים ביותר הפסידו במבחן טעימה עיוור ליינות מתוצרת קליפורניה.
לא מכבר שוחזר ההפסד, ובמבחן טעימה עיוורת של מומחים בעולם, שהתקיים בו זמנית בקליפורניה ובלונדון וכלל גם את היינות שהשתתפו במבחן הטעימה לפני 30 שנה, זכו היינות הקליפורניים מעמק נאפה לדירוג הגבוה ביותר על-ידי השופטים.
מונטה בלו של יקבי רידג' זכה להיבחר כיין הטוב מכולם.

חברת אוסף יין פרטי בע"מ, יבואנית יקבי רידג' לישראל מציעה את היין הקליפורני שזכה לדירוג הגבוה ביותר בטעימה העיוורת:
מונטה בלו קאברנה סוביניון.

אומר שלום מחרובסקי, הבעלים של "אוסף יינות פרטי בע"מ" ומסעדת מול-ים התל-אביבית: "איני מופתע מהבחירה ביין הקליפורני. המונטה בלו הוא יין מאוזן להפליא, מורכב, בעל עומק וסיומת מרשימים. לאחר היכרות מעמיקה עם עמק נאפה בקליפורניה ועשרות היינות המיוצרים בו, בחרתי לכלול באוסף המיועד לאנשים המבינים יין טוב, גם את המונטה בלו 1996, שלטעמי הוא אחד היינות המופלאים שיוצרו אי-פעם".

יין מונטה בלו 1996 עשוי מ-80% ענבי קברנה, 11% סוביניון,ו- 9% ענבי מרלו ופטי ורדו. ליין טעמים וניחוחות מורכבים של אוכמניות שחורות, אדמה ופטריות, המתפתחים באורח הרמוני עם השנים.

המונטה בלו 1996 מוצע למכירה ב"אוסף היינות הפרטי בע"מ" ב-700 ₪, מחיר המוגדר כבר-תחרות בהשוואה למחירי יין זה בשווקים הבינלאומיים.

פרטים נוספים אודות היין:
www.ladolcevita.co.il

הזמנות ניתן לבצע דרך האתר או בטלפון: 03-5469936.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר