ההיסטוריה חוזרת: שת"פ בין יועזר בר יין ויקבי כרמל

אין הרבה מסעדות בארץ ששורדות 15 שנה, תוך שמירה על אותה מתכונת מקצועית לאורך השנים. החודש חוגגים במסעדה עם תפריטי אוכל ויין מיוחדים, כשיין הבית חזר להיות יין הבית ההיסטורי של המקום מימיו הראשונים, מבית יקבי כרמל, ועם אותה תווית מאז

שאול אברון, אחד מחלוצי הכתיבה העיתונאית על אוכל בישראל ומסעדן בעל השפעה גדולה על סצנת המסעדנות הישראלית, חוגג 15 שנה ל'יועזר בר יין'.

אין הרבה מסעדות בארץ ששורדות 15 שנה, תוך שמירה על אותה מתכונת מקצועית לאורך השנים. החודש חוגגים במסעדה עם תפריטי אוכל ויין מיוחדים, כשיין הבית חזר להיות יין הבית ההיסטורי של המקום מימיו הראשונים, מבית יקבי כרמל, ועם אותה תווית מאז.

שאול אברון, בעברו עיתונאי כלכלי ובעל טור אוכל שנקרא 'שאול אברון אוכל', ומי שכתב גם ספרי אוכל משפיעים יחד עם ישראל אהרוני, פתח את 'יועזר בר יין' ביפו ב- 1995, עם חברתו מילדות ציפורה אסף
יין הבית של המסעדה הצעירה היה מבית יקבי כרמל (אז עדיין כרמל מזרחי), כשאת התווית המיוחדת על הבקבוק, אייר הצייר איציק רנרט.

לרגל חגיגות 15 שנה למקום המיתולוגי, חזר החודש יין כרמל להיות יין הבית של המקום (שילוב של קברנה סוביניון ושיראז), כשאת התווית שיחזר בשנית איציק רנרט. כמו כן,  החל מחגיגות ה-15 מופיעים בתפריט היין של יועזר בין היינות האירופיים המצוינים והמיוחדים של המסעדה, גם מספר יינות נבחרים מיקבי כרמל ויתיר, כמו ויונייה יתיר, גוורצטרמינר שעל, יין קינוח של יקבי כרמל בלבנים,  ובאדומים קריניאן מהסדרה האזורית של כרמל, מש"ק יתיר, מדיטרניאן כרמל, ויין הבית שנמכר במחיר היסטורי של 70 שקלים לבקבוק ו-15 שקלים לכוס.

לרגל החגיגות מזמינה אתכם המסעדה ליהנות עד חגיגות הבוז'ולה ב-17 בנובמבר, משני תפריטים; האחד ב–160 שקל והשני ב–220, אליהם מתלווה כוס מיין הבית, וכן תפריט של 25 יינות ששאול אוהב במיוחד שיוצעו בכוסות ובחצי ממחירם.

מוצע גם תפריט נוסף של מנות בגרסה מוקטנת – "מצעד הכוכבים של יועזר", המוצעות במחירים מ–22 עד 88 שקל. שלושת התפריטים מציעים מבחר מהמנות המוצלחות  ביותר שנוצרו ביועזר במהלך השנים. במשך החודש יבשלו שפים אורחים ארוחות מיוחדות, ובחלק מימות השבוע יישאר המקום פתוח לאורך כל הלילה לחגיגות של אוכל טוב, אלכוהול ומוזיקה.
התפריט יוגש עד יום רביעי 17.11, במהלך כל שעות פעילות המסעדה.

יועזר בר יין
סמטת יועזר איש הבירה 2, כיכר השעון, יפו
טל.  6839115–03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר