ההכשרות המקצועיות לטבחות חוזרות לתדמור

לאחר תקופה ארוכה בה לא נפתחו קורסים קולינריים להכשרת מבוגרים, יתקיימו השנה בתדמור הכשרות בתחום הטבחות: אומנות הבישול, קונדיטאות, והמטבח האתני

בעקבות מכרז ארצי נבחר ביה"ס המרכזי למלונאות "תדמור" לביצוע קורסי ההכשרה המקצועית למבוגרים בתחומי המלונאות והקולינריה באזור המרכז. 

לאחר תקופה ארוכה בה לא התקיימו קורסים קולינריים להכשרת מבוגרים, ייפתחו השנה מספר קורסים במימון ובפיקוח האגף להכשרה מקצועית במשרד התמ"ת. בין היתר מציע "תדמור" קורסים בטבחות: אומנות הבישול, קונדיטאות, ובישול אתני.

"אני מברך על החלטת משרד התמ"ת לחזור ולפתוח את קורסי הכשרת המבוגרים", אומר שלומי נדיר, מנכ"ל "תדמור", "הביקוש לידיים עובדות בענף הולך וגובר כל הזמן, בוגרי בית הספר פשוט נחטפים לעבודה, ועדיין איננו מצליחים לעמוד בביקושים. עם העלייה הצפויה בשנים הקרובות בתיירות לישראל, תגבר עוד יותר הדרישה לאנשי מקצוע בעלי בסיס ידע רחב וחזק, והבנה של משמעת העבודה ודרישות המקצוע. אנו ב"תדמור" נערכים לענות על דרישה זו, ולהזרים לענף את מיטב אנשי המקצוע".

ביה"ס למלונאות ומקצועות האירוח "תדמור" נחשב למוסד לימוד מוביל בתחומי ההכשרה הקולינרית בענפי המסעדנות, המלונאות והאירוח.
על בוגרי  "תדמור" נמנים שפים כגון צחי בוקששתר, ניר צוק, שגב משה, איל לביא ואחרים.

שף ניר צוק (בתמונה) אומר: "אני שמח מאוד לשמוע על פתיחת הקורסים ב"תדמור". לדעתי זו יכולה להיות תחילתה של דרך שתחזיר את המקצוענות לענף. כיום יש קושי רב למצוא אנשים מקצועיים, ויש ביקוש אדיר בשוק לכוח אדם מיומן ורציני. הכשרה של אדם שמגיע ללא הבסיס המקצועי עלולה להיות דרך חתחתים שלפעמים מצליחה ולפעמים לא. כשאני מקבל לעבודה בוגר הכשרה מקצועית רצינית כמו זו שבקורסים של "תדמור", אני יודע שהוא ישתלב בקלות במטבח שלי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר