הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסומות רד בול רימייק

התקיים אירוע הגמר של תחרות הקריאטיב האינטרנטית "Red Bull Remake" במסגרתה מאות מתמודדים, הפיקו וצילמו גרסאות אישיות והומוריסטיות משלהם לפרסומות ‎המאוירות של מותג רד בון. בין עשרות הסרטונים שנשלחו והועלו לערוץ יוטיוב של התחרות, נבחרו הפיינליסטים אשר התמודדו על 8 קטגוריות פרסים שונים: הסרטון הטוב ביותר, השחקן, הבימאי, התפאורה, התלבושות, מקוריות הסרטון וכן הסרטון המצחיק ביותר והסרטון בעל האפקטים הטובים ביותר.

גמר התחרות בו הוכרזו מועמדי האוסקר וזוכי הפרסים התקיים בהנחייתה של ליטל רוזנצוויג.
שופטי התחרות היו אנשי מקצוע מתחום הפרסום, הקולנוע והבידור, ביניהם שי גינצבורג  – מנכ"ל פורום פילם, הסטנדאפיסט נדב אבוקסיס, אומן הוידאו נוי אלוש, יגאל בראון  – מנכ"ל איגוד חברות הפרסום,אלון חן – מנהל שיווק יוטיוב ישראל.

בקטגוריית הסרטון הטוב ביותר זכה יוצר הסרט אוריאן אדלני מחברת ההפקות Psychoflash עבור הגרסה לסרטון "פמפלונה".
בקטגוריית התפאורה זכה אבינועם רז בסרטון "רפונזל".
בקטגוריית המשחק זכה השחקן ניצן שגיא מסרטון "הכתב" של יצחק שפטוביצקי.
בקטגוריית הסרטון המצחיק ביותר זכה היוצר מיקי פרומצ'נקו לגרסה שלו לסרטון "בודהיסט".
בפרס התלבושות זכה שקד רצון עבור הגרסה שלו לסרטון "פמפלונה".
בפרס האפקטים הטובים ביותר זכה גיא משאלי לסרטון "חמות".
בפרס הבימוי הטוב ביותר זכה טימור ווילי בסרטון "מאפיה 2".
בפרס המקוריות זכה ונייה הימן על סרטון "גיבור על".

הזוכה בפרס "הסרט הטוב ביותר" קיבל 10,000 ש"ח והקרנה פרטית לקבוצה הזוכה וחבריהם (עד 60 איש). 
חברי הקבוצות הזוכות בפרסי משנה קיבלו מנוי לשישה סרטים ב"יס פלנט".

התחרות נפתחה בחודש אוגוסט וניגשו אליה מאות מתמודדים, חובבי אנימציה, צילום הפקה, בני נוער והקהל הרחב, אשר בחרו להאניש ולהפיק גרסה משלהם לאחת מ– 33 הפרסומות ‎המאוירות של רד בול ששודרו בישראל בעשור האחרון.

עלות ההשקעה בתחרות האינטרנטית מוערכת בכמיליון ₪ וכללה ערוץ ייעודי ב- YouTube להעלאת הסרטונים ע"י הגולשים, קמפיין אינטרנט וקולנוע, כולל פרסומות בתלת מימד, ומהלכי גרילה שונים.

משרד פרסום: אברהם
משרד דיגיטל: מאשבוקס
חברת הפקה: פאזה






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה