הזרע ג'נטיקס חנכה מתחם מעבדות לבקרת איכות זרעים בהשקעה של מיליון דולר

במתחם המעבדות עובדים כ- 30 חוקרים, לבורנטים ובעלי מקצוע נוספים, בשלוש מעבדות שונות: מעבדה לבדיקת נביטת זרעים, מעבדה לבדיקת טוהר הזן הגנטי ומעבדה פיטופתולוגית

הזרע ג'נטיקס חנכה מתחם של מעבדות חדשניות לבדיקת זרעים באתר החברה, שבחוות ברורים. כמיליון דולר הושקעו בבניית המעבדות, אשר נחשבות למתקדמות מסוגן בארץ בתחום הזרעים וצפויות לתת מענה לצורכי החברה וללקוחותיה ל-10 השנים הבאות.

במתחם המעבדות עובדים כ- 30 חוקרים, לבורנטים ובעלי מקצוע נוספים, בשלוש מעבדות שונות: מעבדה לבדיקת נביטת זרעים, מעבדה לבדיקת טוהר הזן הגנטי ומעבדה פיטופתולוגית. כל המעבדות הוכרו על ידי הרשות הלאומית להסמכת מעבדות לתקן 5ISO-1702, המבטיח את רמתן וכשירותן המקצועית. לכל המעבדות הסמכה של השירותים להגנת הצומח להעניק שירותי בדיקות זרעים לחברות אחרות.

לדברי משה נער, מנהל הייצור ובקרת איכות בחברת הזרע ג'נטיקס: "מתחם המעבדות החדש מחזק את מעמדה של חברת הזרע ג'נטיקס בחזית הטכנולוגית בתחום בדיקות הזרעים. הבדיקות המתבצעות במעבדות הן מהימנות ומשקפות בדיוק רב ככל הניתן את איכותם של הזרעים הנבדקים בהן. בזכות הפעילויות המתבצעות, אנו צפויים להעלות את הרמה של בדיקות הזרעים הנהוגה כיום, לרמות דיוק גבוהות אף יותר."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר