היגואר הזהוב בבייג'ין: למי שאוהבים לאכול והרבה

האמת שהפיתויים כאן כה רבים, עד שקשה לזכור בפירוט כל מה שאכלנו, מפירות ים טריים דרך מטוגנים בטמפורה, וכך גם ירקות, מגוון סוגי בשר, עוף, דגים, אורז בגרסאות שונות. גם הפיצות נראו מפתות, אבל ויתרנו

היגואר הזהוב (Golden Jaguar) היא רשת של 8 מסעדות בבייג'ין, שנחאי וטיאנג'ן, והסניף שלה במרכז הקניות האופנתי The Place נחשב לאחת המסעדות הלוהטות ביותר בבייג'ין – ובצדק, ולמסעדת הבופה – מזנונים בשירות עצמי בשיטת אכול כפי רצונך – הגדולה ביותר בעיר.

המסעדה, הממוקמת בקומה הרביעית של מרכז הקניות האופנתי, משתרעת על שטח של 6,000 מטרים רבועים, ופועלת בשיטת המזנונים הפתוחים.

במסעדה תוכלו לאכול, ולאכול, ולאכול: אוכל סיני, על כל גווניו וסוגיו (ממעי חזיר עד דים-סם מצוינים, וכל מה שביניהם ומעבר להם), טאיוואני, תאילנדי, יפני, הודי, מקסיקני, מלזי, איטלקי וצרפתי, ועם כל זה – גם מטבח פיוז'ן. יש כאן הכול. אומרים שבמסעדה יש 700 מנות שונות, אבל זה מה שכנראה מונח על הדוכנים בכל רגע נתון, כי כל הזמן מכינים מאכלים אחרים, ותוכלו לחזור לאותו דוכן בהמשך הארוחה ולמצוא בו מנות שונות או נוספות לאלה שאכלתם כאן קודם.

האמת שהפיתויים כאן כה רבים, עד שקשה לזכור בפירוט כל מה שאכלנו, מפירות ים טריים דרך מטוגנים בטמפורה, וכך גם ירקות, מגוון סוגי בשר, עוף, דגים, אורז בגרסאות שונות. גם הפיצות נראו מפתות, אבל ויתרנו. 

את כל זה – ממנות ראשונות עד מבחר קינוחים לכל ארץ ומטבחה, וכלה בגלידות האגן דאז בגביעים, תוכלו לאכול תמורת 198 יואן (כ- 100 ₪) מ- 11.00 עד 14.30, 168 יואן (כ- 85 ₪) בין 14.00 עד 16.00, 238 יואן (כ- 120 ₪) בין 17.00 עד 20.00, ו- 198 יואן (כ- 100 ₪) בין 20.00 עד 22.30.

מלבד אולמות אוכל פתוחים, ובהם גם מופע מוזיקלי מערבי באופיו עם להקה של צעירים לבושים כקאובויס, יש במקום גם חדרי אוכל פרטיים – החל מקבוצה קטנה ועד מאות אנשים האוכלים יחד באולם אחד.

השירות כאן מעולה, הטבחים חייכנים, והמלצרים שמפנים את השולחנות יעילים ואדיבים. המסעדה מאכלסת יותר מ- 1,000 סועדים בעת ובעונה אחת, ובכל זאת התחושה בה נעימה מאוד בגלל החלוקה לחללים ושטחי הכנת מזון ואכילה.

נהנינו מאוד ביגואר המוזהב. מסעדה בהחלט מומלצת בבייג'ין.

Golden Jaguar
The Place
4F, No 9 Guanghua Road
Chayoang District
Beijing
Tel. 010-65538888

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר