היינץ משדרגת את אתר האינטרנט לתלת מימד עם חוויה וירטואלית ברחובות ניו יורק

האתר, אשר נבנה בטכנולוגיית תלת מימד, מאפשר לילדים לבחור לעצמם דמות תלת מימדית, לשוטט בעולם המדמה את מנהטן בניו יורק, להיכנס לאתרים, רחובות וחנויות, המזוהים עם העיר

חברת דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ, יוצאת במהלך שיווקי חדשני לילדים ומשדרגת את אתר האינטרנט שלה לחוויה תלת מימדית.

האתר, אשר נבנה בטכנולוגיית תלת מימד, מאפשר לילדים לבחור לעצמם דמות תלת מימדית, לשוטט בעולם המדמה את מנהטן בניו יורק, להיכנס לאתרים, רחובות וחנויות, המזוהים עם העיר, לשחק במשחקים ולצבור נקודות. עם הנקודות שנצברו הילדים יכולים לרכוש פרסים אמיתיים שיישלחו אליהם עד הבית. בין המקומות בהם יוכלו הילדים לבקר: אמפייר סטייט בילדינג, רוקפלר סנטר, בניין קרייזלר, סנטרל פארק.

המשחק יועלה במסגרת האתר, אשר הוקם בשיתוף פורטל הילדים TIPO.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר