היקבים ברקן וסגל במהלך אסטרטגי לחידוש המיתוג והנראות

פעילות היין של טמפו, הכוללת את היקבים ברקן וסגל, לא רק מוציאה יינות איכות חדשים לשוק לקראת השנה העברית החדשה, אלא מציגה גם את תוצאות מהלך מיתוגי אסטרטגי מקיף חדש, שבוצע בשני המקרים בגיבוי חברת מיתוג לונדונית

פעילות היין של טמפו, הכוללת את היקבים ברקן וסגל, לא רק מוציאה יינות איכות חדשים לשוק לקראת השנה העברית החדשה, אלא מציגה גם את תוצאות מהלך מיתוגי אסטרטגי מקיף חדש, שבוצע בשני המקרים בגיבוי חברת המיתוג הלונדונית Claessens International – מבין חברות המיתוג המובילות בעולם בתחום המשקאות, אשר מיתגה בין היתר את מותגי האלכוהול Chivas, Ketel One, Jagermeister, לצד מותגי יין מובילים כגון היקבים Gallo ו-Antinori.

יקבי ברקן פותחים במהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו תושק נראות חדשה לכל סדרות היקב, אשר תכלול עדכון לוגו, שדרוג תוויות וקפסולות, ורענון השפה המותגית של יקבי ברקן.
מהלך המיתוג ילווה בקמפיין פרסומי בכלי התקשורת: טלוויזיה, שילוט חוצות ואינטרנט.

שמואל בוקסר, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, אומר: "אנו מאמינים כי הנראות החדשה לכל מותגי ברקן, מציגה נאמנה את תפיסת האיכות של יקבי ברקן, ומייצרת זהות מותגית אחידה וגאה העוברת כחוט השני בסדרות השונות"

יקב סגל יוצא במהלך אסטרטגי כולל במסגרתו ישיק נראות חדשה לכל סדרות היקב, אשר תכלול עדכון לוגו, שדרוג תוויות וקפסולות ורענון השפה המותגית. המהלך ילווה בנראות ודיולים בנקודות המכירה.

שמואל בוקסר, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, אומר: "מהלך זה בא לרענן את המראה של סדרות סגל, עם כבוד לעבר המפואר של היקב".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר