הישראלים אוהבים סלטי חצילים: שוק סלטי החצילים מגלגל 64 מיליון שקל בשנה

קטגוריית סלטי החצילים צמחה בשנה האחרונה בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד בכ- 2.5% במונחים כספיים, וב- 4.2% כמותית

מנתונים עדכניים שפרסמה חברת סטורנקסט, עולה כי שוק סלטי החצילים בישראל גלגל כ- 64 מליון ₪ בשנה האחרונה, המהווים למעלה מ- 2500 טון של סלטי חצילים למיניהם.

קטגוריית סלטי החצילים צמחה בשנה האחרונה בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד בכ- 2.5% במונחים כספיים, וב- 4.2% כמותית.
"מעדני מיקי", יצרנית סלטים מצוננים, צמחה בקטגוריה זו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ב- 20.2% במונחים כספיים וב- 21.8% כמותית – יותר מכלל השוק.
עוד מתברר מנתוני סטורנקסט כי "מעדני מיקי" אוחזת בנתח שוק כספי של 12.6% בקטגוריית סלטי החצילים, וב- 19.7% נתח שוק כמותי בקטגוריה זו.

בחברה אומרים כי הגידול החד בקטגורית סלטי החצילים של "מעדני מיקי", נובע ממהלכי המיתוג מחדש שהחברה עברה בשנה האחרונה בהשקעה מדווחת של כ-10 מיליון ש"ח, כחלק ממהלך החלפת כלל האריזות לאריזות אסתטיות העונות לצרכי הלקוח, עם אפשרות לשימוש חוזר כקופסת אחסון וחימום במיקרוגל.

נתונים אלה והביקוש ההולך וגדל למגוון נוסף של סלטי חצילים, הביאו את "מעדני מיקי" לפתח סלטים נוספים בקטגוריה זו, והחברה מציגה את הסלט הראשון מביניהם: סלט חומוס עם חצילים בסגנון לבנוני בארומה ים תיכונית, המצטרף לסלטים הקיימים: סלט חצילים רומני וסלט חצילים במיונז.

משה קאופטייל, מנכ"ל ובעלים משותף ב"מעדני מיקי", אומר: "שוק הסלטים המצוננים צמא לחידוש ולרענון. אנו קשובים לטעם ולדרישות הלקוחות, ופיתוח סלטים נוספים נמצא כבר בקנה.
הדרישה כיום לסלטים מצוננים הנמכרים על מדפי המקררים ברשתות השיווק עלתה לאחר שבשנים האחרונות שיפרנו את הערכים התזונתיים של הסלטים, צמצמנו את שיעור השומן והנתרן, והדגשנו בהבלטה את הערכים התזונתיים של הסלטים השונים באריזות החדשות, כך שכל צרכן יוכל להתאים באופן אישי את סוג הסלט העדיף עליו: דל שומן, דל נתרן, דל כולסטרול, עשיר בסיבים תזונתיים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר