הכרם משקיעה כ- 500,000 ש"ח לכבוד סנט פטריק'ס דיי עבור מותג הוויסקי האירי ג'ימסון

במסגרת הפעילות השיווקית: שת"פ רחב היקף עם רדיו ת"א, קמפיין מודעות קירות מאסיבי, קמפיין אינטרנט ופעילות בבארים

לכבוד חגיגות סנט פטריק דיי השנה – המתקיימת ב- 17 במרץ, יוצאת חברת הכרם, משווקת ג'יימסון בישראל, בפעילות נרחבת בברים ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות יוצע ג'יימסון במחירי מבצע, יקושטו עשרות ברים בדגלים וכרזות, יחולק אלפי חולצות ג'ימסון מקוריות, ושחקנים מחופשים ללפריקונים (שדונים ירוקים מהפולקלור האירי) יסתובבו במקומות הבילוי וישעשעו את הבליינים.

הפעילות בברים תלווה בקמפיין רדיו רחב היקף עם רדיו ת"א, קמפיין מודעות  בעיתונים, שילוט קירות באמצעות ברעם באזור המרכז, וקמפיין אינטרנט. 

לראשונה תשדר תחנת רדיו ישראלית ישירות ממזקקת ג'ימסון באירלנד, במסגרת שיתוף פעולה עם רדיו ת"א. במהלך השידור יתקיימו תחרויות בין המאזינים ויחולקו פרסים מתנת חברת הכרם. הפרס הגדול חופשה זוגית ואירוח באירלנד, הכולל ביקור במזקקת ג'ימסון.

• ג'ימסון הוא מותג הוויסקי האירי המוכר והנמכר ביותר בעולם. המזקקה יוסדה ע"י ג'ון ג'ימסון, איש עסקים סקוטי שהיגר לאירלנד עם משפחתו וייסד אותה בדבלין ב- 1780.
• המוטו של משפחת ג'ימסון, sine matu – ללא פחד, מופיע על כל אחד מבקבוקי הוויסקי.
• ג'ון ג'ימסון לא הסתפק בזיקוק הוויסקי פעמיים כפי שהייה נהוג בסוף המאה ה- 18, והתעקש על זיקוק נוסף ליצירת וויסקי חלק ונעים לשתייה, ובכך קבע את הסטנדרט לייצור וויסקי אירי.
• ב- 1966 הקים ג'ון ג'יימסון את UDI  המאגדת את יצרני הוויסקי האירים, צעד ששם את הוויסקי האירי על מפת צריכת הוויסקי בעולם, והפך את ג'יימסון למוכר ונמכר בעולם כולו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר