המסים ירדו והאלמנה עליזה: שמפניה Veuve clicquot מגיעה לישראל

Veuve clicquot הנו אחד מבתי שמפיין הראשונים, שהחל דרכו כבר בשנת 1772 ונקרא על שם האישה הראשונה של חבל שמפיין – האלמנה קליקו. סימן ההיכר של תוויות בקבוקי השמפניה הוא הצבע הצהוב הבולט (כמעט כתום)

בית Veuve clicquot ("האלמנה קליקו", בצרפתית), מותג השמפניה הנמכר ביותר בעולם במסעדות וברים, משווק עתה בארץ על ידי קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות.

Veuve clicquot הנו אחד מבתי שמפיין הראשונים, שהחל דרכו כבר בשנת 1772 ונקרא על שם האישה הראשונה של חבל שמפיין – האלמנה קליקו. סימן ההיכר של תוויות בקבוקי השמפניה הוא הצבע הצהוב הבולט (כמעט כתום).
בית שמפניה זה נמנה על קבוצת מוצרי המותרות של LMVH (לואי וויטון מואה הנסי), שמאגדת בתוכה למעט בתי אופנה ועיצוב גם בתי שמפניה מובילים נוספים כמו krug ו- Ruinart.

היבואנים מציינים כי עוד מ-1816 ידוע הבית בתעוזה ובחדשנות שלו, כשהאלמנה קליקו המציאה את התהליך המהפכני של ייצור השמפניה – הרימאג', ומאז מקפיד להביא קונספטים חדשים וממציא את עצמו כל פעם מחדש עם המוצרים הנלווים לשמפניה כמו: כוסות, שמפניירות, עיצוב בקבוקים, תיקי יד המשמשים כמארזים שומרי טמפרטורה לשמפניה והכל בעיצוב מוקפד וחדשני.

השמפנייות של Veuve clicquot מיוצרות מענבים מ- 50 כרמים מובחרים בלבד (Premier crus) ויינות ריזרב.

בארץ נמכר מגוון משמפניות veuve clicquot:
וו קליקו ברוט ילו לייבל (Brut Yellow Label)
– מוצר הדגל של הבית.
בקבוק 750 מ"ל – 439 ₪, 375 מ"ל – 262 ₪.

Paint box – מוצר מתאים למסיבות – קופסת פח בצבע צהוב-כתום המשמשת בהגשה כשמפניירה, בתוכה טמונים 4 בקבוקי שמפניה אישיים (200 מ"ל) ו- 4 פקקים ייחודיים המשמשים כקשית. כ-700 ₪.

וו קליקו וינטאז' Vintage 2002 – – אחד מסדרת הבצירים המיוחדים של הביתץ מחיר לצרכן 607 ₪.

לה גרנד דאם 1998 (La Grande Dame) – הקרויה על שם האלמנה קליקו. לה גרנד דאם היא ספינת הדגל של וו קליקו, ומהווה ביטוי בולט לסגנון של יקב זה. השמפנייה מיוצרת מענבי פינו נואר ושרדונה, ביחס של 60-65% פינו נואר ו-35-40% שרדונה, בהתאם לשנה. כל הענבים מגיעים משמונה הכרמים של וו קליקו השייכים לקטגוריה הגבוהה ביותר, Grand Cru. מחיר לצרכן 1,673 ש"ח.

ניתן לקנות את השמפניה במסעדות מובילות ובחנויות יין מובחרות.

קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות, משווקת גם את בתי השמפניה Krug ו- Ruinart ומותגי פרימיום כמו evian, המים המינרלים המובילים בעולם, מותגי אלכוהול כמו Glenmorangie, וודקה Ketel One, ויקבים כמו Masi, Bringer, Rosemount.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר