"הסקוטית" מבית ישרקו מציגה את הוויסקי הסקוטי The Antiquary

בלנדד סקוטש בעל אחוז גבוה מאוד של מאלט ויסקי, שמיוצר על ידי מזקקת "טומאטין" בגבול בין ההיילנדס לספייסייד
אנטיקרי אדום –The Antiquary Red, אנטיקרי 12 – The Antiquary 12, אנטיקרי 21 – The Antiquary 21

הסקוטית מבית ישרקו,  מציגה בישראל את מותג הוויסקי אנטיקרי, עם שלושה מוצרים של המותג:  אנטיקרי אדום –The Antiquary Red , אנטיקרי 12 – The Antiquary 12 ואנטיקרי 21 – The Antiquary 21. וויסקי אנטיקרי מורכב מ- 45% מאלט ו- 55% גריין. זהו בלנדד סקוטש בעל אחוז גבוה מאוד של מאלט ויסקי, שמיוצר על ידי מזקקת "טומאטין" בגבול בין ההיילנדס לספייסייד, ליד אינוורנס. המזקקה שהוקמה בשנת 1897 משתרעת על שטח של כ- 500 דונמים, ומספקת כ- 2.5 מיליון ליטרים של וויסקי בשנה, שמיוצר על פי מתכון קלאסי מסורתי עתיק, עם מים שמגיעים ממעיין אלטנה פירת' הנובע בהרי מונאד-ליאת' בקרבת הכפר. התהליך כולל ארבעה שלבים: הלתתה, הכנת חומרי הגלם לתסיסה, תסיסה וזיקוק, אשר מעניקים למוצר את אופיו המיוחד, הארומה וטעמו.

ויסקי בעל צבע זהב ישן ענברי וארומה נקייה ורכה
ויסקי בעל צבע זהב ישן ענברי וארומה נקייה ורכה. צילום אסף לוי

אנטיקרי אדום – The Antiquary Red – דבר היבואן: ויסקי בעל צבע זהב ישן ענברי וארומה נקייה ורכה, עם ניחוחות וניל, תפוז ולימון, מלווים בעישון קל. בפה מתאזנים העדינות של הגריין ויסקי וסוגי המאלט השונים עלם מתיקותם. הסיומת בינונית, רכה ומעט מעושנת. הבלנד מכיל 30 סוגים שונים של ויסקי מחביות נבחרות. היישון והחיתוך הסופי נעשים בחביות אלון צפון אמריקאי. בסיס למשקאות מעורבבים או לערב עם חברים. 40% אלכוהול.  מחיר מארז 89 ₪.

לוויסקי ניגודים מרתקים של טעמים
לוויסקי ניגודים מרתקים של טעמים. צילום אסף לוי

אנטיקרי 12 – The Antiquary 12 – דבר היבואן: לוויסקי ניגודים מרתקים של טעמים. ארומה אדמתית ובעלת עוצמה מצד אחד, אך עדיין עדינה-לימונית, מצד שני. הפה מעודן, עם מתיקות לתת ונגיעות של כבול. הסיומת רכה ומתובלת. וויסקי קל יחסית מתאים כאפריטיף או כשלעצמו. הבלנד מכיל 30 סוגים שונים של ויסקי, שכולם בני 12 שנים או יותר. היישון והחיתוך הסופי נעשים בחביות אלון צפון אמריקאי. 40% אלכוהול. מחיר מארז: 119 ₪.

בלנד הוויסקי מכיל 30 סוגים שונים של וויסקי, שכולם בני 21 שנים או יותר
בלנד הוויסקי מכיל 30 סוגים שונים של וויסקי, שכולם בני 21 שנים או יותר. צילום אסף לוי

אנטיקרי 21 – The Antiquary 21 – דבר היבואן: וויסקי בעל צבע זהבהב דבש יפה. האף רענן ומעט מאלטי – מתקתק, בעל ניחוח טופי, תפוז ולימון. הפה מתקתק, מלא וחלק, חמים, בעל סיומת ארוכה, דבשית, עם נגיעה של אלון. בלנד הוויסקי מכיל 30 סוגים שונים של וויסקי, שכולם בני 21 שנים או יותר. היישון והחיתוך הסופי נעשים בחביות אלון צפון אמריקאי. 43% אלכוהול. מחיר מארז: 329 ₪.

בישראל משווק מותג הוויסקי אנטיקרי  על ידי 'הסקוטית' בבעלות קבוצת טיב טעם, שמיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת ישרקו – העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם.  להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר