הקונדיטור ואלוף הגלידות אלן שרטייה יעביר סדנאות אמן בביה"ס בישולים

שרטייה (39) נחשב לאחד השמות המוכרים בעולם בתחום הקינוחים והגלידות. את הכשרתו קיבל בצרפת, בלגיה וספרד, ובבעלותו חנויות בוטיק לקינוחים וגלידות, אותם הוא אף מספק למוסדות פריזאיים מובילים

אורח בישראל: הקונדיטור ואמן הגלידה הצרפתי אלן שרטייה – Alain Chartier –  יעביר ב- 25 במאי שתי סדנאות המיועדות לתלמידי בית הספר הגבוה לקולינריה "בישולים", קונדיטורים, שוקולטיירים ושפים.

שרטייה (39) נחשב לאחד השמות המוכרים בעולם בתחום הקינוחים והגלידות. את הכשרתו קיבל בצרפת, בלגיה וספרד, ובבעלותו חנויות בוטיק לקינוחים וגלידות, אותם הוא אף מספק למוסדות פריזאיים מובילים כדוגמת La Maison Du Chocolat ו-Fauchon.
עיקר פרסומו של שרטייה בפיסולי קרח מרשימים, ובהכנת גלידות גורמה ייחודיות: הוא זכה במספר תחרויות, ביניהן אמן הגלידה בשנת 200 בצרפת, ואלוף העולם בגלידות וקינוחים בשנת 2003 באיטליה. הוא אף נושא תואר MOF – תואר המוענק על ידי נשיא צרפת לאנשי מקצוע מובילים בתחומם.

שרטייה, שמגיע לארץ מטעם חברת "צמרת השוקולד", יבואנית השוקולד ולרונה, ילמד במסגרת הסדנאות הכנת קינוחים וגלידות על טהרת השוקולד האיכותי הידוע.

בית הספר הגבוה לקולינריה בישולים הוא היחיד בארץ המפעיל תוכנית לימודים פרטנית בתחום הבישול והפטיסרי, שיטת לימוד המקובלת במוסדות ההכשרה הקולינרית המובילים בעולם. מתוך שאיפה למצוינות ומקצוענות מארח בית הספר, בניהולו המקצועי של שף מאיר דנון, אנשי מקצוע מובילים בתחומם, המעבירים סדנאות אמן ייחודיות ומציגים את הטרנדים החדשניים ביותר בעולם הקולינאריה.

צמרת השוקולד – יבואנית שוקולד ולרונה, היא חברה בבעלות משפחת פורת, המשלבת את אהבתה לשוקולד עם הפעילות העסקית והנה המשווקת הבלעדית של ולרונה הצרפתית בישראל.
מנהלי החברה שייכים לפורום אירופה של ולרונה, ומשתתפים באופן פעיל בהחלטות המתקבלות במרכז העולמי של ולרונה בטאן לה הרמיטז' בצרפת. החברה זוכה לגיבוי מלא ותמיכה של חברת ולרונה ושל השפים של בית הספר שליד המפעל בצרפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר