הקונדיטור כריסטוף מישאלאק יפתח את תוכנית ענקי הקולינריה של בישולים

"ענקי הקולינריה" היא סדרת כיתות אומן בהנחיית מגדולי השפים והקונדיטורים בני זמננו, שתיפתח עם סדרת הדגמות של מישאלאק, אלוף העולם בפטיסרי, הנחשב לאחד הקונדיטורים הגדולים

בית הספר הגבוה לקולינריה – בישולים, חונך את תוכנית "ענקי הקולינריה" – סדרת כריסטוף מישאלאקכיתות אומן בהנחיית גדולי השפים והקונדיטורים בני זמננו, ממעצבי הקולינריה העולמית. הראשון שיפתח את סדרת ההכשרות המיוחדת בכיתת אומן, יהיה השף פטיסייר כריסטוף מישאלאק, בתאריכים 10-14.6.12.

מישאלאק, הנחשב כמטאור של הקונדיטוריה העולמית, הינו פורץ דרך, בעל ראייה חדשנית ופרשנות אישית לא שגרתית, מחזיק בתואר אלוף העולם בפטיסרי, ומשמש כקונדיטור של מלון Palaza Athene בפריז, לצדו של המגה-שף אלאן דוכס.

מישאלאק יעביר בבישולים שתי כיתות אומן, במסגרתן ידגים בפני מספר מצומצם של משתתפים מנות מתחומי הפטיסרי השונים, תוך שהוא מסביר את הפילוסופיה, שיטות העבודה ונקודות המבט המאפיינות את יצירתו.

כיתות האומן יכללו חמישה מפגשים בני ארבע שעות, ומיועדות לשפים, קונדיטורים ואנשי מקצוע בכל הרמות. הן מאפשרות למשתתפים היכרות אינטימית ובלתי אמצעית עם אנשי המקצוע המוערכים ביותר בעולם והזדמנות לקבל השראה, להתייעץ לפתח ולהעשיר את עולמם המקצועי.

כיתות האומן יתקיימו בכיתות בבית הספר. שפים וקונדיטורים מהמובילים בארץ כבר הבטיחו את מקומם להזדמנות להציץ אל תוך עולמו של אחד מאנשי המקצוע החשובים בעולם.

ענקי הקולינריה, כיתת אומן עם השף פטיסייר כריסטוף מישאלאק. 10-14.6.12, בוקר: 09:30-13:30, ערב: 15:30-19:30. המחיר למשתתף: 6,250 ₪.

בית הספר הגבוה לקולינריה – בישולים
רח' הזרם 10 תל אביב
טל. 03-6819141

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר