הרדוף תוצרת מזון אורגני תייצא מזון אורגני טרי לקפריסין

הייצוא בשנה הראשונה צפוי להסתכם בהיקף כספי של 3 מיליון ש"ח

הרדוף תוצרת מזון אורגני, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון אורגניים, הודיעה כי החלה בייצוא תוצרת מזון אורגני טרי לחו"ל,.זאת בעקבות פנייה שהגיעה מגורמים בקפריסין לשיתוף פעולה אסטרטגי.

בשלב ראשון החלה החברה בייצוא של פירות, ירקות, מוצרי חלב ולחמים. בהמשך צפויה הרדוף לייצר מוצרים אורגניים המותאמים ספציפית לביקוש ודפוסי הצריכה של קהל הצרכנים בקפריסין.

היקף הייצוא בשנה הראשונה צפוי להסתכם ב- 3 מיליון ש"ח לכלל התוצרת שתיוצא (לרבות לחמים ומוצרי חלב). המוצרים ישווקו ברשתות השיווק ובחנויות לממכר מזון אורגני.

"במקביל להתרחבותה של הרדוף בשוק המקומי ולביקוש הגובר למוצרים האורגנים עד כדי הפיכתם למיינסטרים בקרב הצרכנים בישראל, מתחילה הרדוף בפעילות ייצוא לחו"ל, זאת בעקבות הביקוש למוצריה גם מחוץ לגבולות המדינה", אמר דורון שפון, מנהל שיווק הרדוף תוצרת מזון אורגני. "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קפריסין, המבטא הכרת קפריסין בסטנדארטי הייצור הגבוהים בהם עומדת הרדוף, וצופים התרחבות נוספת של החברה גם למחוזות נוספים בחו"ל".

עד כה התבססה קפריסין על תוצרת מזון אורגני מיובאת ממדינות שכנות כגון יוון ואיטליה, ללא קיום פעילות גידול אורגני מקומית.
שיתוף הפעולה עם הרדוף, יאפשר הן לאוכלוסייה המקומית והן לתיירים הרבים הפוקדים את קפריסין ממדינות מערב אירופה השונות ומבקשים להמשיך בשגרת צריכת המזון האורגני הקיימת בארצות מוצאם, ליהנות ממיטב מוצרי הרדוף, המיוצרים על טהרת עקרונות הגידול האורגני קרי ללא שימוש בחומרי הדברה, הורמונים, הנדסה גנטית, חומרים משמרים וצבעי מאכל.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר