הרוב בסדר. בשאר אני מטפל

זהו ספר מתכונים – מתכונים לחיים, אותם טרח, רקח וערך פלי הנמר פלד במשך שנים, עד שהגיע לתוצר המוגמר ממנו ניתן ללמוד רבות – והעיקר ליישם בחיי היום יום של כל אחת ואחד מאיתנו

הרוב בסדר.
בשאר אני מטפל.
ספר הנמר, הדרך והערך
אימון רוחני-מעשי לחיי אהבה, אנרגיה ואמונה
מאת פלי הנמר
איורים: זאב אנגלמאיר
עימוד: מיכל לידני סטודיו אנשים ומחשבים
המחיר 49 ש"ח
להזמנת הספר, וכדי לקרוא ולדעת עוד הרבה דברים חשובים:
www.hanamer.info

בחודש ספטמבר 2009 יצאה המהדורה הרביעית של ספר זה (מהדורה ראשונה: אוגוסט 2005), שבמהדורותיו הקודמות נקרא "טאו טה טיגרה – ספר תורת הנמר. הדרך, הערך והחוקים להצלחה בחיים ובעסקים, מאת פלי הנמר פלד".
השם החדש אולי לא פחות ארוך:  "הרוב בסדר. בשאר אני מטפל. ספר הנמר, הדרך והערך – אימון רוחני-מעשי לחיי אהבה, אנרגיה ואמונה, מאת פלי הנמר", אך הוא נושא עימו הבטחות חשובות.

לא, לא תמצאו בספר יפהפה זה מתכונים לארוחות – אולי לאלה שהנמר אוכל (זברות), אבל לא לאלה של בני אדם.
אז מה עושה ספר זה במדור ספרי הבישול של אכול ושאטו?
פשוט כי זהו ספר מתכונים – מתכונים לחיים, אותם טרח, רקח וערך פלי הנמר פלד במשך שנים, עד שהגיע לתוצר המוגמר (אותו הוא משפץ ומרחיב עם תובנות חדשות וישנות ממהדורה למהדורה )ממנו ניתן ללמוד רבות – והעיקר ליישם בחיי היום יום של כל אחת ואחד מאיתנו.

פלי הנמר (כן, זה שמו הרשמי בתעודת הזהות, לצד שם המשפחה פלד) משלב כאן תבשיל של תורות המזרח עם תובנות המערב, הדת והמסורת היהודית, וכמובן גם ערכים מוספים משלו.

כדי להקל על השינון והזכירה משתמש פלי בסמלים מילוליים ובראשי תיבות רבים. נמ"ר = נמרץ, מתמיד, רעיונר; שמ"ח = שליו, מחובר, חיובי; חב"ר = חברותי, ביטוח, רגיש; ורע"ב = ראה עשרים (אנשים) ביום, וזו רק ההתחלה.

יש כאן גם שמונה כישורי החיים של הנמר (זרימה ולא סתימה, שלווה ולא גאווה, אהבה ולא אכזבה – ואת השאר תמצאו בספר).

כדרכם של מדריכי חיים מהקטגוריה אליה משתייך ספר תורת הנמר (ותבינו בספר גם למה פלי שינה את שמו לפלי הנמר, ומה הוביל לכך), יש בספר חזרה על אותם עקרונות תוך הרחבה ופיתוח – כדי להקל על הזכירה והשינון.

ונסיים בתפילת הנמר: כל בוקר · הנמר מתעורר.. וקם. · מחייך… לעולם. · מחבק… את כולם · מתנתק … דומם. · משתתק… נפעם. · מלקק… מי חינם. · ושואג… בקול רם… אני חי וקיים!

מומלץ!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר