השחקן והסטנדאפיסט משה אשכנזי יפרסם את מוצרי הפרמיום של זוגלובק

סדרת נקניקי הפרמיום הארוזים של החברה כוללים קורנדביף, סרוולד, רוסטביף, קונפי אווז, פסטרמה בנוסח טוסקנה, וצלעות אסאדו מעושנות. צילום ליאור נורדמן
ליאת גילר, סמנכ"ל שיווק זוגלובק: "טרנד הבישול הביתי צבר תאוצה בשנים האחרונות. תוכניות הבישול שהציפו את המסך במקביל למשבר הקורונה עשו לכולנו חשק עז לשפר את כישורי הבישול והאירוח שלנו ולהציג רפרטואר של ארוחות מרשימות באפס מאמץ"

לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטורים, בחרה חברת זוגלובק בשחקן משה אשכנזי להובלת סדרת הפרמיום החדשה של המותג. הפרסומת מתארת חוויית אירוח על בסיס מעדני זוגלובק החדשים סביב שולחן, המהווים תחליף לבשרים על האש, וזאת בגישה חייכנית. היקף ההשקעה המדווח בקמפיין 3 מיליון ₪.

משה אשכנזי בצילומי הקמפיין. צילום ליאור נורדמן

אשכנזי השתתף בסדרות "בשבילה גיבורים עפים" ו"הנחלה", ובימים אלה מרקד על בימת "רוקדים עם כוכבים". מסתבר שיש לו קשר למותג כי בילדותו בעכו עזר לאביו שהחזיק קו הפצה של זוגלובק במשך 15 שנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר