fbpx

השחקן והסטנדאפיסט משה אשכנזי יפרסם את מוצרי הפרמיום של זוגלובק

סדרת נקניקי הפרמיום הארוזים של החברה כוללים קורנדביף, סרוולד, רוסטביף, קונפי אווז, פסטרמה בנוסח טוסקנה, וצלעות אסאדו מעושנות. צילום ליאור נורדמן
ליאת גילר, סמנכ"ל שיווק זוגלובק: "טרנד הבישול הביתי צבר תאוצה בשנים האחרונות. תוכניות הבישול שהציפו את המסך במקביל למשבר הקורונה עשו לכולנו חשק עז לשפר את כישורי הבישול והאירוח שלנו ולהציג רפרטואר של ארוחות מרשימות באפס מאמץ"
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטורים, בחרה חברת זוגלובק בשחקן משה אשכנזי להובלת סדרת הפרמיום החדשה של המותג. הפרסומת מתארת חוויית אירוח על בסיס מעדני זוגלובק החדשים סביב שולחן, המהווים תחליף לבשרים על האש, וזאת בגישה חייכנית. היקף ההשקעה המדווח בקמפיין 3 מיליון ₪.

משה אשכנזי בצילומי הקמפיין. צילום ליאור נורדמן

אשכנזי השתתף בסדרות "בשבילה גיבורים עפים" ו"הנחלה", ובימים אלה מרקד על בימת "רוקדים עם כוכבים". מסתבר שיש לו קשר למותג כי בילדותו בעכו עזר לאביו שהחזיק קו הפצה של זוגלובק במשך 15 שנה.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה

חדש באתר