השף דוחול ספדי ממסעדת דיאנא נבחר לפרזנטור של דלונגי במגזר הערבי

השף דוחול יהיה שותף לפעילות השיווקית והפרסומית של המותג, וימליץ על קו התנורים החדש שהשיקה דלונגי לאחרונה

השף דוחול ספדי ממסעדת דיאנא בנצרת, נבחר לפרזנטור במגזר הערבי של המותג האיטלקי דלונגי מבית ניופאן. השף דוחול יהיה שותף לפעילות השיווקית והפרסומית של המותג, וימליץ על קו התנורים החדש שהשיקה דלונגי לאחרונה. שף דוחול, דיאנא

דוחול ילווה את הקמפיין הפרסומי לשוק הערבי תחת הסיסמה: "סיכמנו! אין דלונגי אין אוכל" בשיתוף פעולה שכולל מודעות בעיתונות ומגזינים, תשדירי רדיו, אלמנטים בנקודות המכירה, וספר מתכונים פרי עטו שהופק במיוחד לשיתוף הפעולה.

קו התנורים החדש מושק בשמונה צבעים כחלק מהטרנד העולמי של צבעוניות במטבח, ולו תכונות המייחדות אותו מתנורים אחרים: דלת זכוכית נשלפת לניקוי יסודי, אוורור קדמי והיקפי, ציפוי אמייל, גוף גריל נע הניתן להורדה ותבניות תנור עמוקות.

מאז 1993 דוחול הוא השף והבעלים של מסעדת דיאנה שהקים אביו ב- 1959. דוחול זכה למוניטין על יכולתו הוירטואוזית לבישול מסורתי עם חידושים ייחודיים ואף הוזמן בשנת 2008 להתחרות בשף סטפאן בתכנית קרב סכינים.

קבוצת ניופאן פעילה בשוק הערבי מאז הקמתה ב– 1986, ומשקיעה בו משאבים רבים. על פי סקר שערכת חברת הגל החדש, נמצא כי שליש מהאוכלוסיה הערבית מכירה את ניופאן ומותגיה, ו– 71% מהצרכנים רוכשים תנורים, ובהם תנורי דלונגי, בחנות הנמצאת ביישוב ערבי. ניופאן מעריכה את גודל שוק התנורים בארץ בכלל ב- 60-70 מיליון שקלים, ושמה לה למטרה להגיע ל- 15% מהשוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר