השף רונן דברת בלוך מונה ליועץ קולינרי של "דורות – מוצרי שום ותיבול"

השף רונן דברת בלוך מונה ליועץ הקולינרי של "דורות – מוצרי שום ותיבול". במסגרת תפקידו הוא ייעץ בהתאמה סופית של טעמים במוצרים חדשים, בניית מתכונים לשימוש במוצרים חדשים וביצוע הדגמות ללקוחות פוטנציאלים בארץ ובחו"ל.

זוהר שלו, מנהלת התקשורת השיווקית בדורות, מסרה שמינוי יועץ קולינרי הינו חלק מתהליך הצמיחה של המפעל. לדבריה, מוצרי דורות הפכו לחלק בלתי נפרד מרוב המטבחים המוסדיים והפרטיים בישראל ולכן נוצר צורך בהדרכה ומתן מענה מקצועי לשאלות ופניות בנוגע לשימושים במוצרים.

השף רונן דברת בלוך רכש את השכלתו במוסד היוקרתי הקורדון בלו בצרפת. בסיום הלימודים התמחה רונן במספר מטבחים בצרפת. עם חזרתו לארץ פתח דברת- בלוך את מסעדת בוקה- גרני ברמת רזיאל. המסעדה התמחתה בתפריט צרפתי עילי וזכתה לתשואות ממבקרי העיתונות.

לאחר סגירת המסעדה עבר רונן דברת בלוך להקמתה של מסעדת "ארטישוק" בתל אביב אשר הייתה למוקד עליה לרגל בתקופתו של רונן. עם סיום פעילותו במסעדת ארטישוק ביצע רונן מספר ייעוצים קולינריים ברחבי הארץ בטרם ירד לאילת על מנת לפתוח את מסעדת "לורנס" אשר מציעה מטבח גורמה בריא כשר במתחם מלון הספא היוקרתי "ויטאליס" בקומפלקס ארמונות הרודס. לאחר כחצי שנה פתח מסעדה נוספת באילת, הפעם מסעדת השף "ג'ולסון" אשר מציגה אלטה- קוזינה (מטבח עילי), לאחרונה צירף אל שתי מסעדותיו באילת פטיסרי בשם "גרבו".

"דורות – מוצרי שום ותיבול" עוסקת ביצור ושיווק של שום כתוש ומגשיות של שום טרי קפוא, ג'ינג'ר, בזיליקום, פטרוזיליה, כוסברה ושמיר. מגשיות דורות מצטיינות באורך חיים של שנה וחצי. בתהליך ההכנה המוצר אינו עובר בישול או חליטה ולכן הוא שומר במידה גבוהה על טריותו, טעמו וערכו התזונתי. המגשיות וצנצנות השום נוחות לשימוש מאחר וניתן להשתמש בכל פעם בכמות הדרושה בלבד ולהחזיר את הכמות הנותרת להקפאה.

היקף המכירות של דורות צפוי להגיע השנה ל-50 מיליון שקל, מחצית מהם בשווקים בחו"ל בצפון אמריקה, סקנדינביה, ספרד, בריטניה, גרמניה ומדינות נוספות.

מידע על מוצרי דורות, המלצות תזונתיות, מתכונים והצטרפות למועדון הלקוחות באתר האינטרנט: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר