fbpx

וודקה אבסולוט עולה לראשונה עם פרסום תדמיתי בטלוויזיה ייעודי למגזר הרוסי

החברה יוצאת בקמפיין טלוויזיה הכולל שישה סרטונים בהשקעה של כ-70,000 שקל
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת הכרם, יבואנית ומשווקת וודקה אבסולוט בישראל, מעלה קמפיין פרסום בטלוויזיה לוודקה אבסולוט ייעודי למגזר הרוסי.

זוהי הפעם הראשונה, שהמותג "אבסולוט" הידוע בקמפיין מודעות הפרסום היצירתי שלו בעיתונות שרץ כ- 25 שנה, עולה בקמפיין טלוויזיה. הקמפיין הוא למעשה אדפטציה של קמפיין המודעות המפורסם של אבסולוט, והוא הוכן בחברת אבסולוט העולמית בעקבות בקשה מיוחדת מהשוק הישראלי.

לדברי רונית אבנר, מנהלת הפרסום של חברת הכרם: "העולים מחבר העמים הם קהל פוטנציאלי מובהק של וודקה בכלל ווודקה אבסולוט בפרט. יחד עם זאת, הקהל הזה ממעט לצרוך מגזינים ולכן קשה להגיע אליו ע"י קמפיין המודעות של אבסולוט. לכן, פנינו לאבסולוט בבקשה ליצור עבורנו קמפיין טלוויזיוני המבוסס על קמפיין המודעות."

עוד מוסיפה רונית אבנר כי הקמפיין יבחן לראשונה בפלטפורמה של ערוץ 9, ולאור הצלחתו נשקול אם לפרסם גם בערוצי טלוויזיה נוספים.

הקמפיין כולל 6 סרטונים שונים שמציגים כ-20 מודעות מקמפיין אבסולוט בסה"כ. הקמפיין עולה בערוץ 9 בכבלים למשך כשבועיים בהשקעה של כ- 70,000 שקל.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה