וודקה אבסולוט עולה לראשונה עם פרסום תדמיתי בטלוויזיה ייעודי למגזר הרוסי

החברה יוצאת בקמפיין טלוויזיה הכולל שישה סרטונים בהשקעה של כ-70,000 שקל

חברת הכרם, יבואנית ומשווקת וודקה אבסולוט בישראל, מעלה קמפיין פרסום בטלוויזיה לוודקה אבסולוט ייעודי למגזר הרוסי.

זוהי הפעם הראשונה, שהמותג "אבסולוט" הידוע בקמפיין מודעות הפרסום היצירתי שלו בעיתונות שרץ כ- 25 שנה, עולה בקמפיין טלוויזיה. הקמפיין הוא למעשה אדפטציה של קמפיין המודעות המפורסם של אבסולוט, והוא הוכן בחברת אבסולוט העולמית בעקבות בקשה מיוחדת מהשוק הישראלי.

לדברי רונית אבנר, מנהלת הפרסום של חברת הכרם: "העולים מחבר העמים הם קהל פוטנציאלי מובהק של וודקה בכלל ווודקה אבסולוט בפרט. יחד עם זאת, הקהל הזה ממעט לצרוך מגזינים ולכן קשה להגיע אליו ע"י קמפיין המודעות של אבסולוט. לכן, פנינו לאבסולוט בבקשה ליצור עבורנו קמפיין טלוויזיוני המבוסס על קמפיין המודעות."

עוד מוסיפה רונית אבנר כי הקמפיין יבחן לראשונה בפלטפורמה של ערוץ 9, ולאור הצלחתו נשקול אם לפרסם גם בערוצי טלוויזיה נוספים.

הקמפיין כולל 6 סרטונים שונים שמציגים כ-20 מודעות מקמפיין אבסולוט בסה"כ. הקמפיין עולה בערוץ 9 בכבלים למשך כשבועיים בהשקעה של כ- 70,000 שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר