וודקה חורטיצה חזרה לפייסבוק

ארבעה ימים נדרשו למשרד הפרסום מומה להעלות מחדש לפייסבוק את הקמפיין של וודקה חורטיצה, שהיקפו כ-350 אלף ש"ח. העמוד של חורטיצה זכה להצלחה רבה והצליח לצרף אלפי גולשים תוך פחות משבועיים, והקפיץ את אנשי פייסבוק

ארבעה ימים נדרשו למשרד הפרסום מומה להעלות מחדש לפייסבוק את הקמפיין של וודקה חורטיצה, שהיקפו כ-350 אלף ש"ח. העמוד של חורטיצה זכה להצלחה רבה והצליח לצרף אלפי גולשים תוך פחות משבועיים, והקפיץ את אנשי פייסבוק.

הקמפיין, שעלה גם על גבי שילוט חוצות ואוטובוסים תחת הסלוגן 'ת'וילה חורטיצה', הורד על ידי פייסבוק ונציגיה בארץ לאחר שחרג מחוקי התקנון . בימים האחרונים עמלו במשרד הפרסום מומה, בשיתוף נציגי פייסבוק בארץ, לתקן את העמוד כך שיוכל להעלות בחזרה לרשת החברתית.

חורטיצה – KHORTYTSA הינה וודקה אוקראינית המיוצגת בישראל על ידי חברת א.ג.ת.ד המייבאת בין היתר וודקה לג'נד אוף קרמלין (אגדת הקרמלין), ויסקי לאודרס, ויסקי וילאם רידל, ומותגים כגון בלגוף, לואי רוייה, גראנד מקניש, גראן טורינו, סיירה; הנמכרים במועדונים, ברים, ובנקודות מכירת האלכוהול ברחבי הארץ.

וודקה חורטיצה היא הוודקה המובילה באוקראינה עם נתח שוק של כ-30%. המזקקה של חורטיצה מייצאת ל-77 מדינות בעולם את הוודקה הנחשבת למוגנת ביותר מחיקויים – אך לא מעונשי פייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר