וופר חדש בברגר קינג – חלפיניו

"ברגר קינג" משיקה וופר עם טעם חדש, בלעדי ואקזוטי שמקורו ממקסיקו, וופר "חלפיניו" – וופר עם פלפלים ירוקים חריפים

ברגר קינג משיקה וופר בטעם חדש- טעם חריף, בלעדי ואקזוטי שמקורו ממקסיקו, "וופר חלפיניו", וופר עם פלפלים חריפים ירוקים.

השקתו של וופר חלפיניו שהוא וופר בטעם ייחודי ובלעדי לרשת "ברגר קינג", מעשירה את מגוון טעמי הוופר המוצעים כיום במסעדות הרשת בארץ. היא מעניקה משנה תוקף להיותה של רשת ברגר קינג, הרשת אשר מציעה ללקוחותיה בישראל את המבחר הגדול ביותר של וופרים/ המבורגרים בטעמים ובכך מתחברת, הלכה למעשה, אל האסטרטגיה של ברגר קינג העולמית : Have it your way – "וופר בטעם שלך".

מהנהלת הרשת נמסר, "על תהליך הפיתוח של הוופר בטעם חלפיניו עבדנו לא מעט זמן, ביצענו מבחני טעימות, והפיתוח שלו והתאמת המוצר המקורי של ברגר קינג העולמית לישראל ארכה למעלה משנה. השקה זו נועדה להמשיך ולחזק את הוופר, מוצר הדגל של רשת ברגר קינג, שכן, על פי הממצאים המחקריים הוא נמצא כהמבורגר המועדף בקרב קהלי היעד שלנו – גברים בגילאי 21-30. עוד נמסר מנהלת החברה "העובדה כי רשת ברגר קינג מציעה את המגוון העשיר ביותר של המבורגרים בטעמים, בארץ, היא בבחינת עוד הוכחה לכך שב"ברגר קינג" הלקוח הוא המלך ויכול לבחור את הוופר שלו לפי העדפותיו וטעמו האישי וזאת כמאמר סיסמת ברגר קינג העולמית "Have it your way".

פלפלי החלפיניו, הם פלפלי צ'ילי ירוקים, אשר מקורם במקסיקו והם קרויים כך על שמה של העיר המקסיקנית, Xalapa (חלפה), המקום אשר בו יוצר החלפיניו לראשונה.

מלבד הוופר חלפיניו, טעמי הוופר הנוספים המוצעים במסעדות "ברגר קינג" בארץ הם: וופר פטריות ובצל בגריל, וופר ברביקיו וטבעות בצל, וופר שום, וופר חריף, וכמובן הוופר הקלאסי. ברשת ברגר קינג בארץ מוצעים וופרים נוספים, במגוון גדלים משתנים: וופר רגיל, "דאבל וופר" ו"טריפל וופר" שלושה המבורגרים עסיסיים בתוך לחמנייה אחת עם ירקות ורטבים במבחר טעמים. מנתונים שנמסרו מהנהלת השיווק של רשת ברגר קינג נמסר כי מהלך השקת ארוחות ה"קינג סייז", ארוחות הענק שהושקו לפני כשנה ברשת הוביל לגידול של


למעלה מ- 50 אחוז בסה"כ הארוחות המוגדלות הנמכרות כיום בברגר קינג וכי גידול זה למעשה מוכיח כי אסטרטגיית הטעם המלווה את הרשת, אסטרטגיה הנותנת עדיפות לטעם, לאיכות ולגודלן של מנות הבשר המוצעות במסעדות הרשת, זוכה לתמיכה ישירה וחד משמעית של לקוחות הרשת.

השקת ה"וופר חלפיניו" כמו גם השקת הסיסמא החדשה, "וופר בטעם שלך", יתוקשרו לקהל הרחב באמצעות קמפיין פרסומי בטלוויזיה, בעיתונות, בשילוט חוצות ובכל אחד מ- 46 סניפיה של הרשת ברחבי הארץ. האריזות של כלל המוצרים שינו את פניהם והם נושאים את הסלוגן החדש, Have it your way. היקף הקמפיין החדש: 500,000דולר.

מנהלת שיווק ברגר קינג: נגה רון
משרד פרסום: שמעוני פינקלשטיין FCB
סמנכ"ל קריאייטיב: קובי ברקי
מנהלת ארט: ליאת כהן
מפיקה: מאיה גלאון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר