זאב דוניה מסוסון ים מציע ייצור חבית יין אישית

מעתה תוכלו ליטול חלק פעיל בתהליך ייצור היין שלכם: לבחור את הענבים ואת סוג החבית בה יתיישנו, להחליט לגבי עירוב הזנים והבלנד הסופי, לקבע את משך היישון, להחליט לגבי הביקבוק, וכמובן לעצב את התווית האישית שלכם ליין שלכם, שיהיה יחיד מסוגו בעולם

יקב סוסון ים מציע ללקוחות פרטיים ייצור חבית יין אישית – tailor made, או כפי שאומר זאב דוניה, בעל היקב והיינן שלו: "הענבים שלך, הבלנד שלך, החבית שלך, התווית שלך, וכל הבקבוקים שלך".

מעתה תוכלו ליטול חלק פעיל בתהליך ייצור היין שלכם: לבחור את הענבים ואת סוג החבית בה יתיישנו, להחליט לגבי עירוב הזנים והבלנד הסופי, לקבע את משך היישון, להחליט לגבי הביקבוק, וכמובן לעצב את התווית האישית שלכם ליין שלכם, שיהיה יחיד מסוגו בעולם.

מכל חבית מיוצרים כ- 300 בקבוקים. תוכלו לשמור אותם לצריכה אישי, להעניק במתנה לחברים או לעמיתים עסקיים, או לעשות בהם כל שימוש אחר. היין הזה הוא שלכם, וזאב מבטיח כי המחיר אטרקטיבי ביותר.

לאורך כל תהליך הייצור תוכלו להיעזר ביינן זאב דוניה, אשר יסייע לכם לקבל החלטות ולבצע בחירות בכל שלב. יינות יקב סוסן וים זכו לשבחים רבים, בארץ ובעולם, ואם תאמינו – כך גם יהיה היין שלכם.

לפרטים:
יקב סוסון ים
מושב בר-גיורא
טל. 02-5709834
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר