זה זז במטבח פסח 2018

סדרת אטלס שלArcosteel - עיקר החידוש בתחתית החדשה המאפשרת התאמה טובה מתמיד לכיריים מסוג אינדוקציה
לקראת החג רבים מצטיידים באביזרים וכלים חדשים למטבח ולשולחן הפסח. ליקטנו אחדים מהם העשויים לסייע בהכנות לארוחות הגדולות

סדרת אטלס של Arcosteel

סדרה זו של סירים ומחבתות מושקת מחדש, לאחר החידושים הטכנולוגיים שהוטמעו בסדרה. עיקר החידוש היא התחתית החדשה של הכלים השונים, המאפשרת התאמה טובה מתמיד לכיריים מסוג אינדוקציה. הסדרה כוללת מגוון של מחבתות וסירים בגדלים שונים. המחבת שניסינו על כיריים מסוג אינדוקציה אכן עבדה טוב יותר מהדור הקודם, והאוכל התבשל בה בצורה טובה. זאת, בין השאר, הודות לפיזור חום אחיד ולציפוי נון סטיק מצוין, שמאפשר למי שרוצה זאת, לוותר על שמן כליל. הכלים בסדרה מתאימים לתנור בטמפרטורה של עד 180 מעלות כמו גם למדיח הכלים. המחיר 199-479 שקלים לפני הנחות חג. להשיג ברשת Arcosteel Kitchen.

מחבת שקשוקה של סולתם

אם אתם מאוהבי השקשוקה, ומחפשים מחבת עמוקה יחסית כדי להשתמש בה, אז הנה לכם אופציה טובה. מחבת זו משלבת ציפוי נון סטיק טוב עם מבנה המאפשר פיזור טוב של החום, כך שהשקשוקה שלכם תתבשל במהירות יחסית וללא צורך בכמות משמעותית של שמן. היא קלה לניקוי, והצבע האדום שלה, צפוי ככל שיהיה, הופך אותה למתאימה להגיש בה את התוצאה לשולחן. המחיר 149 שקלים לפני מבצעי חג. להשיג בסולתם ובחנויות כלי בית ומטבח.

קופסאות בישול למיקרוגל מסדרת TO GO של SISTEMA

הרעיון שיש אנשים המשתמשים במיקרוגל לבישול האוכל. לא עושה לנו טוב. למרות שמיקרוגל מיועד בבסיסו לבישול, אנו מעדיפים לצמצם את השימוש בו לצרכי חימום האוכל בלבד. כך או כך, סדרה חדשה זו של קופסאות מיועדת לכל שימוש שתרצו במיקרוגל – בין אם לבשל מנות כגון ירקות מאודים, ובין אם לחימום אוכל מוכן. היתרון העיקרי של מוצרי סדרה זו הוא המכסה עם הסגירה האטומה, ששומרת על התכולה לזמן ממושך. חומר הגלם שמשמש לייצור הקופסאות אינו כולל Phthalate & BPA, והקופסאות נמכרות בצבעי כחול, ירוק וסגול. המחיר 39.9 שקלים. להשיג ב-Arcosteel Kitchen.

MicroGrill של סולתם

החברה השיקה לראשונה סדרה של כלים העשויים מאלומיניום, ובכל זאת מיועדים לשימוש במיקרוגל. זאת, הודות לתרכובת חומרים ייחודית המאפשרת לכלי לעבור את השימוש במיקרוגל בלי להתפוצץ. בסדרה פלנצ'ות בגדלים שונים – ריבועית, מלבנית ועגולה, כמו גם סיר לבישול וצלייה, איתם אפשר לעשות טוסטים, ירקות, בשר ועוד. אנחנו ניסינו פלנצ'ה מלבנית, המשלבת ציפוי נון-סטיק עם ידיות סיליקון, בדומה לשאר מוצרי הסדרה. הכנה של טוסט בפלנצ'ה הצליחה היטב, וקיבלנו טוסט עם גבינה מותכת באופן שווה וסימני חריכה יפים של הלחם. הכנת בשר הייתה פחות מוצלחת, שכן החימום לא היה אחיד, והיה הבדל במרקם ובטעם ביחס להכנת בשר על מחבת. ציפוי הנון סטיק, ייאמר לזכות המוצר, מתנקה בקלות. אם תרכשו אותו, כדאי להגביל את השימוש בו למאכלים בסיסיים בלבד. המחיר 89-179 שקלים. להשיג בסולתם וברשתות שיווק.

צילום אסף אמברם
צילום אסף אמברם

סט פריסה של מאיר אדוני ו- Arcosteel

סט זה מיועד לכל חובבי המנגלים באשר הם, שחול המועד הפסח ויום העצמאות הם החג הלאומי שלהם. הסט כולל סכין פריסה באורך 20 ס"מ ומזלג בשר באורך זהה. על פניו אין סיבה להשקיע בסט הזה 369 שקלים, שכן לכל אחד יש מזלג וסכין בבית. בפועל זו סכין איכותית במיוחד עם איזון טוב, כך שקל להשתמש בה (והיא יכולה לשמש אתכם לצרכים נוספים, כמובן). אורך המזלג אידיאלי לשימוש, כדי להחזיק את הסטייק או את נתח הבשר בעודכם חותכים אותו עם הסכין. מתנה מצוינת לחג ובכלל. המחיר 369 שקלים, 50% הנחה עד סוף אפריל. להשיג ב-Arcosteel Kitchen.

כלי הגשה ועיטוף חד פעמיים של מותג קוקי

סדרת מוצרי קוקי לחיים נוחים יותר במטבח
צילום אפרת אשל

אחת הבעיו בליל הסדר ובחגים בכלל, היא מה עושים עם כל הכלים האלה… לאחר שנים רבות בהן הפכו שקיות קוקי לשם גנרי עבור שקיות צלייה, נכנס המותג למוצרים נוספים בתחום הכנת האוכל במטבח, שמאפשרים עבודה קלה, נוחה ונקייה יותר, ומקלים על ההכנות לארוחות החג עם פתרונות של כלי הגשה ועיטוף חד פעמיים. יש כאן תבנית פלוס – תבנית אלומיניום בשני גדלים שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית (11.90 ₪), יריעות קוקי לתבנית 25 יח' במארז (12.90 ₪ למארז 25 יחידות), תבניות אלומיניום צבעוניות בשני גדלים המתאימות לאפייה, צלייה, הקפאה וקירור (11.90 ₪ למארז 3 או 5 תבניות), ניילון נצמד 120 מ' עם סכין חיתוך (22.90 ₪), רדיד אלומיניום (30 מ') עם סכין חיתוך (24.90 ₪). לכבוד החג כל מוצרי קוקי במחירי מבצע.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר