זה זז במטבח 40 לפסח 2017

סדרה חדשה זו של מחבתות וסירים, מבוססת על ציפוי חדש שמבטיח עמידות מוגברת ומניעת הידבקות טובה יותר
גם השנה בדק שחר בן-פורת לקראת חג הפסח מוצרים ואביזרים שנועדו לעשות את החיים במטבח קלים יותר. האם הם מצליחים? לפחות חלקם אכן כן. העיקר שיהיה חג שמח

Bio Rock פלוס של Arcosteel

סדרה חדשה זו של מחבתות וסירים, מבוססת על ציפוי חדש שמבטיח עמידות מוגברת ומניעת הידבקות טובה יותר. לכלים בסדרה זו יש מרקם שיש גס/מחוספס, שאמור לתרום לצמצום השטח שבא במגע עם המזון, ובכך למנוע הידבקויות, כמו גם לשפר את יכולות הטיגון של הכלים. הציפוי הזה דורש מעט הסתגלות – אנו רגילים למשטחים חלקים, ומשטח מחוספס יוצר את הרושם שהוא קשה יותר לניקוי, למרות שבפועל אין הבדל מיוחד בינו לבין כלים אחרים.

בכל הקשור לטיגון והידבקויות, אלה כמעט ולא קורים לנו בכלים החדשים שיוצאים לשוק בשנים האחרונות, כך שבהשוואה אליהם, אין כאן חידוש משמעותי. אם המחבת/סיר מסדרה זו מחליף כלים ישנים, אז בהחלט ישנו שיפור. עוד כדאי לדעת כי כל הכלים מתאימים לכיריים מסוג אינדוקציה ולשטיפה במדיח הכלים. הסדרה כוללת מחבתות בהיקף של 20-30 ס"מ וסירים בהיקף של 24-30 ס"מ ,ויש להם 12 שנות אחריות.

המחיר 199-429 שקלים. להשיג ברשת Arcosteel Kitchen.

מוצר חדש שמנסה להחליף את קנקן הבריטה המוכר בתחום האירוח
מוצר חדש שמנסה להחליף את קנקן הבריטה המוכר בתחום האירוח

קראף Fill & Serve של בריטה

החברה השיקה מוצר חדש שמנסה להחליף את קנקן הבריטה המוכר בתחום האירוח. מדובר בקראף המשלב מערכת סינון חדשה, שמנסה לחסוך את הצורך למלא מים בקנקן הבריטה, ואז למזוג אותם לקנקן מעוצב אותו אפשר להגיש לארוחה או לפגישה. הרעיון טוב, אבל הביצוע לוקה במספר בעיות. ראשית זהו העיצוב, שאמנם אלגנטי יותר מקנקן בריטה רגיל, אך עדיין לא אלגנטי כמו קנקן פשוט שמכיל מים בלבד. שנית זו מערכת הסינון החדשה, שכוללת מסננים חדשים שיש לרכוש אותם בנפרד מהמסננים המוכרים של בריטה. ולסיום, הקראף מכיל 1.3 ליטר בלבד – הכרחי בשביל העיצוב, פחות אידיאלי אם מארחים מספר גדול של אנשים.

המחיר 129 שקלים לקראף+דיסקית, 99 שקלים לשלישיית דיסקיות. להשיג ב-*9880 וברשתות נבחרות.

סדרת כלים עם ציפוי שיש טבעי, המשלבת סירים ומחבתות במגוון גדלים
סדרת כלים עם ציפוי שיש טבעי, המשלבת סירים ומחבתות במגוון גדלים. צילום אסף אמברם

Roso Capstone של ROSO

סדרת הכלים החדשה כוללת, כמיטב הטרנד הנוכחי, ציפוי שיש טבעי, והיא משלבת סירים ומחבתות במגוון גדלים. כולם מתאימים לכיריים מסוג אינדוקציה, כמו גם לשימוש בתנור בטמפרטורה של עד 150 מעלות. פיזור החום מצוין והידיות נוחות מאוד (אנו ניסינו את המחבת שאתם רואים בתמונה). הציפוי עצמו מחייב שימוש בפחות שמן, והוא כמובן קל מאוד לניקוי. בשימוש של שבועות ספורים, הסדרה הזו אינה חריגה ביחס לאחרות, אבל היא בהחלט אחת הטובות. 

המחיר 159-399 שקלים. להשיג ב-ARCOS CASA, לגעת באוכל, קוק אנד בייק, DOMO, בחנויות כלי בית מובחרות וב-www.mastercook.co.il.

הסכין אותה ניסינו הייתה נוחה לשימוש
הסכין אותה ניסינו הייתה נוחה לשימוש

סכיני סנטוקו מסדרת ריביירה של ARCOS

שני סכינים מציע המותג בימים אלה בגרסה מעטו מחודשת – אחד עם להב של 14 ס"מ, והשני עם להב של 17 ס"מ. שני הסכינים מגיעים – וזה עיקר החידוש, עם ידית לבנה, ומיועדים לחיתוך של פירות, ירקות , דגים ובשר. הסכין אותה ניסינו הייתה נוחה לשימוש – מאוזנת במשקל שלה, ידית נוחה לשימוש, ולהב מספיק חד כדי להתמודד בהצלחה עם חומרי הגלם השונים. לסכינים, כדאי לדעת, יש 10 שנות אחריות.

המחיר 269/299 שקלים ל-14/17 ס"מ, 149/199 שקלים במבצע עד ה-10.4. להשיג ב-ARCOS CASA, לגעת באוכל, קוק אנד בייק, DOMO ובחנויות כלי בית מובחרות.

המחבתות קלות יחסית ומתפרקות זו מזו בקלות, כך שקל לנקות אותן
המחבתות קלות יחסית ומתפרקות זו מזו בקלות, כך שקל לנקות אותן

Magic Pan של סולתם רדד

מחבות כפולות הן טרנד שלא לגמרי אנו מבינים את הנחיצות שלו. זה מתאים למי שרוצה להימנע מריחות במטבח/בית בזמן הכנת האוכל, ובו זמנית ליהנות מאפשרות פשוטה להפוך את תכולת המחבת. מאחר ואנו מעדיפים לראות מה קורה לאוכל בזמן הכנתו, הפתיחה של המחבת מבטלת חלק מהאפקט שלה. אחרי כל זה כמה מילים טובות על המוצר הספציפי. המחבתות קלות יחסית, כך שהמוצר אינו כבד כמו אחרים, והן מתפרקות זו מזו בקלות, כך שקל לנקות אותן. יש להן ציפוי נון-סטיק יעיל וידית נוחה לשימוש. המחבת נמכרת בצורה עגולה או מלבנית, וניתן להשתמש בה בתנור עד 150 מעלות.

המחיר 399 שקלים. להשיג בחנויות כלי מטבח.

המספריים לחיתוך פיצה של המותג יכולות להיות לכם לעזר
המספריים לחיתוך פיצה של המותג יכולות להיות לכם לעזר

כלים לחיתוך פיצה של TRAMONTINA

אמנם פיצה אינה מאכל שאנו אוכלים בפסח, אבל החג, כידוע, מסתיים אחרי שבוע, וכולם חוזרים לאכול כרגיל. אז לקראת הפעם הבאה בה תכינו לעצמכם פיצה בבית, המספריים לחיתוך פיצה של המותג יכולות להיות לכם לעזר. הן עשויות נירוסטה בעוד הידיות מפוליפרופילן וגומי, והן עמידות בפני מדיח הכלים. הן גדולות דיין כדי שיהיה נוח לחתוך בעזרתן את הבצק האפוי, ולהפתעתנו, הוא אכן נחתך בקלות יחסית. זה אמנם פחות נוח בהשוואה לפורס העגול המוכר, אך עדיין עושה את העבודה.

המחיר 60 שקלים. להשיג בכרמל דיירקט וב- www.carmeldirect.com.

 

צבועות בצבעים שקופים למחצה, וסוגרות היטב את האוכל
צבועות בצבעים שקופים למחצה, וסוגרות היטב את האוכל

קופסאות חדשות של מתוקתקת

מותג קופסאות האחסון הישראלי השיק קופסאות חדשות. החידוש הוא בנפחים שלהן – 1,200 או 1,600 מ"ל, לעומת 650 מ"ל נפח הקופסה הוותיקה.  מלבד ההבדל בנפח, הן שומרות על אותם מאפיינים – צבועות בצבעים שקופים למחצה, וסוגרות היטב את האוכל, שנשמר בתוכן לזמן ארוך יותר. זו אמנם לא סגירה הרמטית, אבל יעילה מספיק כדי שהמרק לא יישפך במקרה של תזוזה.

המחיר 15-30 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר