זה זז במטבח 12

הפעם ניסינו סיר בישול, פלטת גריל, קונוס לעוף, סכין לסטייק, מגרדת שטוחה, מכסי סיליקון לסירים, כפפה מתמגנטת, וחותכני עוגיות

מגרדת שטוחה של Neoflam
החברה השיקה באחרונה ליין חדש של מגרדות, בצורות ובגדלים שונים. מבין המגרדות ניסינו את המגרדת השטוחה. יש לה חורים בגודל בינוני, קל להחזיק בה ולגרד באמצעותה ירקות או גבינה לגודל הרצוי. המכסה הבטיחותי עשוי הסיליקון שומר על חדות הסכינים בין שימוש לשימוש, וידית האחיזה מתוכננת כך שניתן לתלות את המגרדת. הצבעוניות של המגרדת רק מוסיפה להנאת השימוש.
79.9 ₪. להשיג בנקודות המכירה. http://www.neoflam.co.il 

סיר בישול מסדרת בוסטון של Green Pan
מותג חדש בתחום סירי הבישול הגיע ארצה, ומקורו בבלגיה. כמו רבים אחרים, גם הוא מבטיח להיות ידידותי לסביבה. זאת הודות לציפוי הטרמולון, שאינו מכיל PTFE, סוג של דבק המשתחרר בחום ופולט אדים רעילים. את הדבק הזה מחליפים חומרים האמורים להיות עמידים גם בחום גבוה במיוחד. הכלי עצמו עשוי מאלומיניום ממוחזר, וכמוהו גם האריזה המיוצרת מנייר ממוחזר אשר אינו עובר הלבנה בכלור, עוד תהליך מזהם.
המותג מגיע ארצה עם שתי סדרות של כלים. האחת עם ידיות סיליקון אשר קיבלה את השם ריו, והשניה עם ידיות מתכת שקיבלה את השם בוסטון. בכל סדרה מספר מחבתות, 3 סירים ו-ווק אחד. ניסינו את הסיר בנפח 2 ליטר מסדרת בוסטון. הוא התחמם מהר יחסית לסירים – אחד היתרונות המובטחים על ידי החברה – ועזר בהכנת תבשילים בקלות, תוך פיזור חום אחיד. מכסה הזכוכית נסגר היטב ומנע בריחה של אדים. בנוסף, הציפוי אכן נון סטיק כמובטח. העיצוב שלו קלאסי. רק את שאלת האדים הרעילים אין באפשרותנו לבדוק.
269 ₪. להשיג ברשתות הטבע, רשתות כלי בית וחנויות מובחרות.

פלטת גריל של ארקוסטיל
שתי פלטות השיקה החברה לאחרונה, ומלבד גודלן הן דומות זו לזו. הן מתאימות לכיריים ביתיות, ומיועדת להכנת בשרים וצליית ירקות. שתיהן עשויות נירוסטה ומצופות בצידן החיצוני בציפוי הארד-אנודייזד, המקשיח ומאריך את חיי המוצר, ומבטיח פיזור חום מהיר אחיד ולאורך זמן, כך לפחות לדברי החברה. ההבדל ביניהן טמון בגודל – יחידה, עם ידית נירוסטה, או כפולה עם ידיות אחיזה נוחות.
ניסינו את פלטת היחיד, שצלתה במהירות את הבשרים השונים שהנחנו עליה. היא עושה עבודה טובה בכל הנוגע לפיזור חום, בדומה למוצרים מקבילים בשוק. החסרון שלה נמצא בעיצוב, שהוא בסיסי ואינו מוצלח מיוחד.
258 ₪. להשיג בחנויות כלי בית מתמחות.

מכסי סיליקון של Home Design
מוצר מסוג זה משתייך לקטגוריית המוצרים שתחילה לא ברור מה נעשה איתם. מדובר בחבילה הכוללת 3 מכסים עשויים סיליקון, המיועדים לכיסוי סירים. הם מגיעים בצבעים זוהרים, כגון כתום ואדום, וכל אחד מהם יתאים לסירים בגודל אחר. הם עושים עבודה טובה: מרגע שמניחים אותם על הסיר, הם אוטמים אותו ומונעים בריחה של חום ו/או כניסה של זבובים לכלוך פנימה. עם זאת, מאחר ולרוב הסירים יש כבר מכסה, לא ברור, כאמור, מה נעשה איתם, אלא אם כן מכסה זה או אחר נעלם או נשבר.
69 ₪. להשיג ברשת קלאסיקה.

כפפה מתמגנטת של Magnet & Go
אחרי ההשקה של המגבות למטבח המגיעות עם מגנט מובנה, מגיע תורן של הכפפות המשלימות. מדובר בכפפות בד רכות וגדולות, בעזרתן ניתן לגעת בכל כלי חם בקלות. בנוסף למעלות אלו, זו מגיעה עם תוספת המגנט, התפור לקצה הכפפה. כך ניתן למגנט את הכפפה לכל כלי מתכתי במטבח, דוגמת המקרר. אפשר גם להדביק בכל פינה במטבח את עיגול המגנט המצורף לכפפה, ואז למגנט אליו בכל פעם את הכפפה. כך מקבלים מוצר טוב במיקום האידיאלי לכל אחד.
34.9-39.9 ₪. להשיג בנקודות המכירה. www.magnetngo.co.il

סכין לסטייק של חינאווי בוצ'ר שופ
שיתוף הפעולה של הרשת הקטנה, אחת ההסתעפויות של משפחת חינוואי המפורסמת, עם חברת ויקטורינוקס השוויצרית הידועה, הביא לעולם סכין סטייקים יוצאת דופן. מצד אחד מדובר בסכין קטנה, בגודל של סכין חיתוך רגילה, נוחה לאחזקה. מצד שני, היא תתמודד בהצלחה עם כל מה שתשימו תחתיה, כולל סטייק עבה וירקות קשים. במחיר כזה מדובר במציאה של ממש. ניתן להשיג בצבע שחור, כחול, לבן ואדום.
29.9 ₪. להשיג בסניפי הרשת. WWW.chn.co.il

קונוס עוף של אדמה סטודיו לקרמיקה
הכלי המיוחד הזה מיועד לכל מי שאוהב עוף, ומחזיק ברשותו תנור עם חלל פנימי גבוה יחסית. זאת מאחר והשימוש בקונוס דורש להרכיב את העוף השלם על הקונוס, למשוח אותו בשמן ובתבלינים, ואז להכניסו לתנור. המוצר אמור להבטיח צלייה אחידה מכל הצדדים, אך במבחן המציאות חלקים של העוף נצלו קודם לאחרים, וכך העוף יצא בצורה לא אחידה.
99 ₪. להשיג ברשת ספייסס כלים וטעמים. www.spices-center.com

חותכני עוגיות של Fox Run Craftsmen
חותכני העוגיות של החברה האוסטרלית מגיעים במגוון צורות – כגון דוב, כוכב ופרח. בנוסף הם גם נמכרים בצבעים שונים, אם כי לכך אין חשיבות במבחן התוצאה, אך כדאי לדעת שלדברי החברה מדובר בצבעים עמידים ולא רעילים. החשוב הוא שהחותכנים חתכו כהלכה את הבצק, ויצרו בו את הצורות הרצויות באופן מלא ואחיד. עומק כל אחד מהם – 2.5 ס"מ – מאפשר להשתמש בהן במגוון רחב של עוגיות.
9.9 ₪ ליחידה, 45.9 ₪ לחמישייה. להשיג בהילולה, הגנים 10 קריית שאול, רמת השרון. www.hillula.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר