חברת חשמל עוברת ל- NESCAFE

נסטלה פוד סרוויס תספק לחברת חשמל סל מוצרי קפה. היקף העסקה באמצעות א.א.ע שיווק כחצי מליון ש"ח

נסטלה פוד סרוויס, החטיבה לשוק המקצועי של קב' אסם, נבחרה לספק לחברת החשמל את סל מוצרי הקפה לשנתיים הקרובות. היקף העסקה, באמצעות א.א.ע שיווק, כחצי מיליון ₪.

במסגרת מכרז לאספקת קפה של חברת חשמל התמודדו מספר ספקים על אספקת מגוון מוצרי קפה לכלל עובדי חברת חשמל. א.א. ע שיווק, ספקית קפה גדולה בתחום המשרדים ולקוחה אסטרטגית של נסטלה פוד סרוויס, זכתה במכרז עם סל מוצרי הקפה של NESCAFE, אותו תספק במשך שנתיים לעובדי חברת חשמל.

חברת חשמל מצטרפת למגוון רחב של חברות מובילות במשק להן נסטלה פוד סרוויס מספקת מוצרי קפה של NESCAFE. בנסטלה פוד סרוויס אומרים כי ממחקרים שביצעו עולה כי קיימת העדפה ברורה בקרב עובדים לשתיית קפה נמס מגורען בשעות העבודה, ומנהלים המספקים קפה מסוג זה נתפסים כבעלי הערכה גבוהה יותר לעובדיהם.

אומר ארז גל, מנכ"ל א.א.ע שיווק למוסדות: "שיתוף הפעולה בין נסטלה פוד סרוויס לא.א.ע שיווק מצליח לכבוש את שוק הקפה כל פעם מחדש, ומצליח להביא לעובדים קפה איכותי ומשובח עם ארומה בינלאומית, כמו גם מוצרים אחרים המוכרים מהבית גם למקום העבודה".

נסטלה פוד סרוויס  – חטיבת שוק המזון המקצועי של קבוצת אסם, משווקת את מוצרי קבוצת אסם וחברות נוספות (טבעול, תפוגן, עוף טוב, בית השיטה, צבר, בונז'ור ומילוטל) לשוק המקצועי בישראל – בתי מלון, מסעדות, קייטרינג, אולמות אירועים, בתי ספר, גני ילדים, בתי אבות, בתי חולים..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר