חברת קונספטיק הציגה את מוצר הדגל שפיתחה eMenu בתערוכה השנתית של ענף המלונאות והמסעדנות בהולנד

eMenu הוא תפריט ממוחשב המאפשר הזמנת ארוחה במסעדה מתפריט המוצג על מסך מגע הממוקם על כל שולחן, ואף לבחור את שפת ההזמנה

חברת קונספטיק, המתמחה בפתרונות להעצמת החווייה הבידורית במקומות בילוי, הציגה את מוצר הדגל שפיתחה, eMenu, בתערוכה השנתית של ענף המלונאות והמסעדנות שנערכה לאחרונה בהולנד, horecava 2009.

eMenu הוא תפריט ממוחשב המאפשר הזמנת ארוחה במסעדה מתפריט המוצג על מסך מגע הממוקם על כל שולחן, ואף לבחור את שפת ההזמנה. התפריט הממוחשב כולל בתוכו גם משחקים שונים שיכולים להעצים את החוויה המשפחתית בעת ביקור במסעדה, או משחקים חברתיים שמאפשרים, בין היתר, לנהל שיחה עם שולחן אחר באמצעות המסך הדיגיטלי, וכן אפשרות להזמין שירים מהשולחן.

בארבעת ימי התערוכה ביקרו מאות אלפי אנשים, ביניהם משקיעים, זכיינים וספקים מענפים שונים שבאו להתרשם מהחידושים האחרונים בתחום המלונאות, המסעדנות והקייטרינג. ראשי קונספטיק בישראל יחד עם נציגי הזכיינית ההולנדית, Benelux conceptic, הדגימו למבקרים את יכולות התפריט הדיגיטלי על שלל ממשקיו ומגוון אפשרויות העצמת הבילוי שהוא מאפשר.

לאחרונה חתמה החברה על הסכמי אספקת תפריטים דיגיטלים עם זכיינים מתחום המסעדנות ברוסיה, סלובניה, אוסטרליה, ובלגיה. מהחברה נמסר כי בכוונתה להמשיך ולהרחיב את פעילות החברה בחו"ל, בד בבד עם העמקת הפעילות במקומות בילוי בישראל.

בתמונה: נציגי קונספטיק מציגים את התפריט הדיגיטלי בתערוכת horecava 2009

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר