חברת Sea Of Life מציגה סדרת קרמי ידיים על טהרת ירקות אורגניים

בין הקרמים: קרם ידיים עגבניות, קרם ידיים מלפפונים וקרם ידיים חצילים. הירקות והפירות מהווים מקור טבעי ואורגני של ויטמינים ונוגדי חמצון אשר בשילוב עם בוץ מים המלח, מאפשרים את התחדשות העור, מחדירים לו לחות רבה ושומרים על גמישותו

בעונת החורף, בשל החשיפה למזג האוויר הקר, עור הידיים הוא הראשון להיפגע.
חברת Sea Of Life מציגה פתרון ייחודי ובריא, לטיפול בעור הידיים –
קרמי ידיים מסדרת Yes To המבוססת על ירקות אורגנים (100% טבעי) בשילוב בוץ ו- 26 מינרלים מים המלח, המתאימים לטיפול בעור רגיש הסובל מסדקים ויובש.

בין הקרמים: קרם ידיים עגבניות, קרם ידיים מלפפונים וקרם ידיים חצילים. הירקות והפירות מהווים מקור טבעי ואורגני של ויטמינים ונוגדי חמצון אשר בשילוב עם בוץ מים המלח, מאפשרים את התחדשות העור, מחדירים לו לחות רבה ושומרים על גמישותו.

קרם ידיים עגבניות, מכיל בוץ מים המלח, עגבניות, אבטיח, פלפל אדום מתוק ו- 26 מינרלים מים המלח. הקרם, מתאים לטיפוח עור מעורב עד שמן, עשיר בליקופן – נוגד חמצון המגן על העור מפני נזקי השמש וזיהום. השילוב עם ויטמין C הופך את הקרם לפעיל נגד פיגמנטציה. בנוסף, הקרם מאזן את העור ומעניקים לו מראה בריא וזוהר.

קרם ידיים מלפפונים, מכיל בוץ מים המלח, מלפפונים, פלפל ירוק, קישואים, פטרוזיליה, ברוקולי, תרד, תה ירוק ו- 26 מינרלים מים המלח.
הקרם מתאים לטיפוח עור רגיל עד רגיש, עשיר במים וויטמינים E ו- K. כל אלה, בשילוב העוצמה המרגיעה של הצבע הירוק המגיעה גם מהאלוורה והתה הירוק, שומרים על לחות העור וגמישותו, עוזרים לשקם את תאי העור לאחר חשיפה לשמש וזיהום.

קרם ידיים חצילים, מכיל בוץ מים המלח, חצילים, סלק, ארטישוק, כרוב סגול, חסה סגולה ו- 26 מינרלים מים המלח. הקרם, מתאים לטיפוח עור רגיש, עשיר בנוגדי חמצון, וויטמינים מקבוצת B, המתאימים לטיפול בעור הסובל מאקזנה, סבוריאה. יתרונות הצבע הסגול שבירקות הוא הם במניעת הזדקנות העור והעשרתו בלחות.

בחודש דצמבר, קרמי הידיים בסדרת YES TO נמכרים במבצע של 1+1 ב- 30 ₪ בלבד (המבצע תקף עד ה- 31/12/08).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר