חדש בישראל מתאגיד Martini: יינות ספומנטה מבעבעים איטלקיים

שיטת ייצור הספומנטה כוללת עצירת תהליך התסיסה באמצע, לפני שהסוכרים הטבעיים של הענבים הופכים לאלכוהול. כתוצאה מכך נוצר משקה עם סוכרים טבעיים ובעל אחוזי אלכוהול נמוכים יותר, ובטעמי חמיצות

 אקרמן, יבואנית מותגי אלכוהול ויין, מציגה סדרה של שלושה יינות מבעבעים איטלקיים של תאגיד בקרדי מרטיני שזכתה בחותמת האיכות D.O.C.G – הסיווג הקפדני ביותר של יינות איטליה.
הקטגוריה החדשה מצטרפת לקו מוצרי הוורמוט האיטלקיים המיובאים לישראל של מרטיני. קו זה יוצר לראשונה ב- 1863 וכולל כיום את המרטיני ביאנקו, רוסו ואקסטרה דריי.

מרטיני מייצרת יין מבעבע לפי נוסחה סודית המאזנת בין חמישה סוגים עיקריים של ענבים: מוסקט, שרדונה, מלווסיה,פרוסקו וברשטו.
שיטת ייצור הספומנטה כוללת עצירת תהליך התסיסה באמצע, לפני שהסוכרים הטבעיים של הענבים הופכים לאלכוהול. כתוצאה מכך נוצר משקה עם סוכרים טבעיים (ללא תוספת סוכר) ובעל אחוזי אלכוהול נמוכים יותר (6%-9%), ובטעמי חמיצות.

הסדרה כוללת:
מרטיני אסטי – יין פירותי מתקתק עשוי 100% ענבי מוסקט הגדלים באיזור אסטי. הטעמים הארומטיים מתמזגים בהרמוניה עם פריכות של יין פירותי. תערובת עדינה של זני הענבים המיוחדים ביותר מצפון איטליה, בעיקר בונטו. ריח עשיר ואינטנסיבי עם  מרווה והדרים עם ניחוחות דבש . סיומת של פרחים עם ניחוחות עדינים של סיגליות וורדים. גוף מלא וטעם, מתוק וארומטי. טמפרטורת הגשה: בין 6 ו-  8 מעלות.

מרטיני ברוט – יין פירותי מבעבע בעל חומציות נמוכה, רענן וארומטי, עשוי מענבי מוסקט לבן מובחרים ותערובת עדינה של זני הענבים המיוחדים בצפון איטליה, בעיקר בונטו.  מאופיין בריחות ארומטיים עדינים. גוף מלא עם טעם חלק ועדין. טמפרטורת הגשה: בין 6 ו-  8 מעלות.

מרטיני רוזה – שילוב של זני הענבים ברשטו, מלבסיה ומוסקט מצפון איטליה, היוצרים רוזה מבעבע עדין ואלגנטי ומאוזן היטב. הרמוניה של טעמים, עם פריכות של יין פירותי. הענבים המרכיבים את המרטיני רוזה גדלים באזור העשיר של תרבות היין: פיימונטה וונטו. ריחו של הרוזה מזכיר פירות הדר ואפרסקים בשלים. ניחוחות עדינים של ורדים וסיגליות משתתפים גם הם ביצירת הבלנד.טמפרטורת הגשה: בין 6 ו-  8 מעלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר