חדש: בית ספר למלונאות על שפת הכינרת

מלון נוף גינוסר משלים הקמתו של מרכז לימודי למקצועות המלונאות בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח

מלון נוף גינוסר משלים את הקמתו של מרכז לימודי למקצועות המלונאות בקיבוץ גינוסר. המרכז החדש מוקם במתחם חדר האוכל של הקיבוץ, והושקעו בהקמתו כחצי מיליון ₪.
במסגרת ההשקעה הוכשרו כיתות חדשות, נרכשו עזרי לימוד והמחשה, וכן מערכת ניהול ושיווק שתתפעל את בית הספר החדש.

מירי רונן, מנהלת בית הספר, מסרה כי קורס ראשון שיפתח בתחילת פברואר הוא קורס גינון בחסות משרד העבודה. מטרת הקורס היא הקנייה שיטתית של ידע בגינון לאחזקה והקמת גנים לגנן המקצועי ולגנן החובב, ולמעוניינים להשתלם במקצוע הגינון. הקורס יתקיים בגנים העוטפים את מלון "נוף גינוסר".

קורס נוסף שיפתח בקרוב הוא קורס לטבחות שלב 2 ו- 3. אורכו של הקורס שלושה וחצי חודשים, ובנוף גינוסר אומרים כי הוא נחשב לקורס מתקדם בתחום.

בתכנון לפתוח תוך מספר חודשים קורסים נוספים: קורס לקונידיטוריה ומגדנאות, קורס לאפיית לחם ולחמניות, קורס פקידי קבלה, קורס אבטחה וביטחון, קורס בשיווק ומכירות, קורס ביחסי ציבור למלונאות.

תלמידים שישתתפו בקורסים השונים יעבדו במהלך הקורס במלון, וירכשו תוך כדי לימודם ניסיון. לאחר סיום הקורס הם ישתבצו לתפקידים השונים במלונות ובמסעדות ברחבי הארץ.
"אנו מסייעים לבוגרים שלנו בתהליך ההשמה ורובם השתבצו במקומות שונים וכבר עובדים במקצוע".הוסיפה רונן.

מלון נוף גינוסר הממוקם על שפת הכינרת, למרגלות הארבל ואל מול הרי גולן, מציע 161 חדרי מלון ממוזגים ו -75 חדרי פונדק במתחם נרחב הצמוד לחוף רחצה וחורשת עצי אקליפטוס. במקום בריכת שחייה, מגרשי טניס, אולם ספורט, גן אירועים, אולמות לכנסים ואירועים, מסעדה ובר.
מסעדת המלון כשרה ויש בה מקום ל- 550 סועדים. כן יש דרכי גישה נוחות וחדרים המותאמים לנכים.
המלון ממוקם כ- 10 ק"מ מצפון לטבריה, על אם הדרך לכל אתרי התיירות בגליל העליון, בעמק הירדן וברמת הגולן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר