חדש בסדרה האזורית: קברנה סוביניון שיראז גליל עליון 2004

זוכה מדליית זהב בתחרות אשכול הזהב 2006; זוכה מדליית זהב בתחרות TerraVino 2006

כרמל מציגה יין חדש מ"הסדרה האזורית" – סדרת יינות המשלבים איכות עם תמורה למחיר, כאשר כרמי הסדרה מייצגים את מיטב אזורי היין של ישראל.

היין החדש הוא קברנה סוביניון שיראז גליל עליון 2004 – זוכה מדליית זהב בתחרות אשכול הזהב 2006 ותחרות TerraVino 2006.

קברנה סוביניון שיראז גליל עליון 2004 הנו יין אדום יבש, שהופק משילוב של ענבי קברנה סוביניון (65%) ושיראז (35%) מאזור הגליל העליון.
היין בעל גוון ארגמני עמוק וארומות של פטל שחור, תבלינים ושוקולד מריר.
לאחר תסיסה והשרייה על הקליפות התבגר היין בחביות אלון צרפתי במשך 12 חודשים.
על מנת לשמר את מירב הפוטנציאל הגלום ביין, בוקבק היין בלא תהליכי הצללה ולאחר סינון גס בלבד, ועל כן עשוי לפתח משקע טבעי במהלך ההתיישנות בבקבוק.
מחיר מומלץ: 58 ₪
להשיג בחנויות יין מתמחות ומסעדות נבחרות.

ליאור לקסר, היינן הראשי של כרמל, אומר: "בלנדים של קברנה סוביניון ושיראז, מהאצילים שבזני הענבים האדומים, מקובלים מאוד ב"עולם החדש" – באוסטרליה, בקליפורניה, בדרום אמריקה וכיום גם בישראל. בעוד שביינות הזניים, הבמה כולה שייכת לזן ענבים יחיד, הרי ביינות המופקים מערבוב של מספר זני ענבים (שניים או יותר), משמשים היינות מהזנים השונים כחומר ביד היוצר. כך יכול היינן להגיע בקלות רבה יותר ליין בעל קשת רחבה ומורכבת של טעמים וניחוחות, כאשר כל זן תורם את חלקו לאופי הסופי של היין. השילוב של שני הזנים נותן לנו יין לא שגרתי, מסעיר, עשיר בטעמים וניחוחות".

תוויות בקבוקי היין מהסדרה האזורית בולטות בייחודן, כאשר על כל בקבוק מופיע איור של בעל חיים ארץ ישראלי – לכל יין איור משלו.

www.carmelwines.co.il









כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר