חדש מויסוצקי: סדרת חווית הצ'אי – משקאות חורף שכדאי לשתות עם חלב ותחליפיו

הסדרה מתאימה למי שרוצה לשדרג את כוס התה שלו וליהנות ממשקה יותר מלא בגוף ועשיר בטעמים. צילום סטודיו ברוך נאה

ויסוצקי הוציאה לשוק לחורף 2021-22 את סדרת 'חווית הצ'אי' – ארבעה מוצרים על בסיס תה שחור ותבלינים ארומטיים: צ'אי שקדים, צ'אי קרמל מלוח, צ'אי ורדים, וצ'אי מסאלה עוצמתי. עושר הטעמים העמוקים והארומטיים של מוצרי סדרת הצ'אי, מקבל עידון מתקתק במפגש עם חלב חם – חלב רגיל, סויה, שיבולת שועל, אורז או שקדים, או חלב מוקצף.

הסדרה מתאימה למי שרוצה לשדרג את כוס התה שלו, וליהנות ממשקה יותר מלא בגוף ועשיר בטעמים. לשדרוג נוסף ניתן להוסיף מקלות קינמון, כוכבי אניס, אבקת שקדים, ועוד תבלינים ומרכיבים המעצימים את חווית השתייה. בחברה מציינים כי צריכה של צ'אי היא דרך טובה לעידוד שתייה במגוון טעמים מתוקים ועשירים, וללא תוספת סוכר.

צילום סטודיו ברוך נאה

צ'אי קרמל מלוח – תערובת הנוצרת משילוב הטעמים המנוגדים של מתוק ומלוח, מלווים בניחוח קרמל ונושאים בתוכם רמזים ארומטיים לתה שחור הודי, חרובים, קינמון גרוס וקמצוץ מלח.

צ'אי שקדים – חווית טעמים חדשה הנוצרת מתערובת עלי תה שחור הודי בתוספת חרובים, קינמון גרוס ואניס. המשקה נעטף בניחוח וטעם עוצמתיים של שקדים.

צ'אי מסאלה – חווית טעמים וניחוחות שמוכרת לכל מי שהיו בהודו, מורכבת מתערובת עלי תה הודי בשילוב התבלינים הקלאסיים – קינמון, ג'ינג'ר, ציפורן, הל ופלפל שחור.

צ'אי ורדים – תערובת של תה שחור הודי, ורד הבר וקינמון גרוס, המשתלבים להרמוניית טעמים עשירה, עטופה בניחוח ורדים.

המחיר לפי אתרי האינטרנט 17.50-24.90 ₪ (נקבע על ידי הקמעונאי) להשיג בכל רשתות השיווק

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר