סל הקניות של שחר 967

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 967
השבוע בסל שלנו: מיני קרוטונים ב-4 טעמים – גיוון לטעם, תחליף במבה עם שיבולת שועל – כדי להרגיש פחות אשמים, בין ממתק לעוגת שוקולד – לחייבים לגוון, עוגיות ללא תוספת סוכר – תוספת טובה, וגם תחליף חמאה

מיני קרוטונים MIX 4 טעמים של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

מקסיקני, שום-בצל, ים תיכוני וקמח מלא – אלה ארבעת סוגי הקרוטונים הנמצאים במיקס החדש של החברה. מדובר בגודל קטן של קרוטונים, ולכולם יש אותו מרקם קשיח יחסית. כאשר מוסיפים אותם למרק הם מתרככים, ומספקים מרקם נוסף לחוויה, שנע בין רך לקראנצ'י, תלוי כמה זמן הם נמצאים בתוכו. העובדה כי מדובר במיקס טעמים מספקת עוד גיוון לטעם, אם כי ההבדלים ביניהם אינם מורגשים כל כך בתוך מרק בעל טעם עשיר ודומיננטי. בסלט הם מקבלים בולטות גבוהה יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 27.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מוצר זה הוא חלק מהטרנד המוצלח של מוצרי מיקס

SNACK QUAKER של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

יש בשוק כמה מוצרים מתחרים לבמבה הידוע, כולל "שוש" של שטראוס עצמה, וכולם מנסים להידמות ככל האפשר לבמבה המקורי. מוצר זה אינו מתיימר להיות זהה לבמבה, אלא מדגיש את ההבדלים ביניהם. בראש ובראשונה השימוש בקוואקר, כיאה למותג, כלומר שיבולת שועל המהווה 16% מכלל הרכיבים במוצר. זו גרסה נטולת גלוטן של שיבולת שועל, שנעשתה על בסיס טכנולוגיה חדשה המאפשרת לנפח חטיפים שיש בהם שיבולת שועל. במבחן הטעימה מתגלה מוצר עם מרקם יותר עשיר, וטעם שמזכיר במבה אבל גם שונה ממנו – לא טעם של תחליף במבה אלא של מוצר העומד בפני עצמו. המחיר עד 5.4 שקלים ל-20-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: מתאים למי שרוצה להרגיש פחות אשמה על כך שהוא אוכל ג'אנק פוד

M&M’s בראוני פאדג' של מרס ריגלי

מילוי השוקולד של המוצר החדש אמור לתת לנו הצרכנים, חוויה של עוגת בראוניז עם פאדג' שוקולד. כלומר מילוי שוקולד, אבל מהסוג הרך יותר; כזה שאמור – לדברי החברה בישראל, להוות כיבוד שאינו דורש הכנה או אפייה, וגם פינוק לצד הקפה או נשנוש אישי. עם האחרון אנחנו מסכימים – 'אמאנדאמז' היו מאז ומעולם נשנוש מעולה לרגעים בהם אנו צריכים הרבה שוקולד בכל מיני צבעים. אבל עם כל הכבוד למילוי החדש – הוא אכן קצת יותר רך, איננו רואים כיצד הוא מחליף את העוגה שליד הקפה, אם לזה התכוון השוקולטייר המשורר. המחיר עד 5.5 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

בשורה התחתונה: רק אם אתם חייבים לגוון

עוגיות ללא תוספת סוכר של מן מבית רוקחמן

עוגיות גרנולה קינמון, ועוגיות מחיטה מלאה בטעם חמאה – אלה שני הסוגים החדשים של עוגיות שהחברה השיקה. בשני המוצרים אין תוספת של סוכר לבן, לטובת הצרכנים שמודאגים מסוגיה זו. המרקם של שתי העוגיות טוב – לא דחוס מדי, ופריך במידה. טעם החמאה מורגש בעדינות, בעוד השילוב של הגרנולה והקינמון בסוג העוגיות השני מספק טעם ברור יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 9.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: טוב שיש עוד אופציות של עוגיות ללא סוכר

בקצרה

צילום דן לב

תחליף החמאה Mazola מבית Upfield הושק מחדש, עם מתכון חדש. זה שינוי שאינו משפיע על הטעם, אם חששתם מכך (או קיוויתם לכך). המוצר מבוסס כולו על רכיבים מהצומח, לטובת המקפידים על כך, והוא נמכר בגרסה המיועדת לאפייה ולבישול, ובגרסה של ממרח בטעם חמאה או טבעי. המחיר עד 11.9 שקלים ל-200/250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר