חדש מיוניליוור פודסולושיינס ישראל: סדרת תערובות קנור תיבול לעוף

הסדרה כוללת תערובות תיבול בשלושה טעמים קלאסיים: רוזמרין ושום, צ'ילי מתוק וגריל, המאפשרות לסייע לשפים במטבח המקצועי לגוון בקלות ובפשטות את מנות העוף שלהם

יוניליוור פודסולושיינס הפועלת בשוק המקצועי, מציגה סדרת תערובות תיבול לעוף קנור בטעמי רוזמרין ושום, צ'ילי מתוק וגריל.

בקנור אומרים כי ממחקרים שערכו, עולה כי עוף הינו המאכל הפופולרי ביותר בישראל כמנה עיקרית. כמיליארד מנות עוף נאכלות בישראל מדי שנה.
סדרת תערובות התיבול לעוף של קנור מציעה לשפים במטבח המקצועי פתרון קולינרי עם ערך מוסף: גיוון העוף והפיכתו לטעים, ושיפור היעילות, הסטנדרטיזציה והאחידות, קיצור זמן ההכנה, צמצום כוח האדם הנדרש, חסכון בעלויות ושמירה על התקציב במטבח המוסדי או במסעדה.

סדרת התיבול מכילה תערובת תיבול מוכנה לעוף, אשר ניתן לפזר באופן אחיד על העוף (עם מעט שמן) ולהכניסו לתנור ללא התעסקות מיותרת. השימוש בתערובות התיבול מתאים במיוחד לכרעיים ולשוקיים וכן לעופות שלמים, חזה עוף ופרגיות. ניתן להשתמש בתערובות גם לתיבול ירקות שורש ואנטיפסטי.

כל טעמי הסדרה מותאמים לתיבול של 25 ק"ג חלקי עוף ולהכנת כ- 125 מנות כרעיים או שוקיים.
התערובות השונות מוצעות באריזות שבין 625 גרם ל-1 ק"ג, והן בעלות כשרות בד"צ.

ההשקה מלווית בחלוקת ערכת דוגמיות להתנסות וחומרים שיווקיים, בכנסים מקצועיים ובהדרכות ללקוחות על ידי שפים של יוניליוור פודסולושיינס.
השפים ידגימו דרכים לשימוש בתערובות, יציעו ערכים מוספים ללקוחות, יסייעו וייעצו לגבי אלמנטים קולינריים לשיפור נראות המנות וטעמן, שדרוג וגיוון התפריט, ושיפור חוויית האכילה של הסועד. כל זאת במטרה להגדיל ביקורים חוזרים של סועדים ולהבטיח את שביעות רצונם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר