חדש מיקבי כרמל: יין הדגל Carmel Limited Edition מבציר 2008

בבציר 2008 הופקו מהיין 20,000 בקבוקים, כאשר לשם כך נבחרות חלקות הכרם המצטיינות ביותר של יקבי כרמל, שהניבו את הפרי האיכותי ביותר, תוך דגש על אלגנטיות והרמוניה בין כל המרכיבים

יקבי כרמל חונכים את Carmel Limited Edition 2008, יין הדגל של היקב, פרי יצירתו של ליאור לקסר – יינן ראשי של יקבי כרמל.
היין,המופק במהדורה מוגבלת וממוספרת, הנו בלנד בסגנון בורדו המשלב את כל חמשת זני בורדו הקלאסיים ומבטא את המסורת הצרפתית של הברון רוטשילד.
היין מייצג תפיסה ייננית המושפעת מהעולם הישן, ושם דגש על אלגנטיות ואיזון בין הפרי לטאנינים ולרמות החומצה.

בבציר 2008 הופקו  20,000 בקבוקים של Carmel Limited Edition, כאשר לשם כך נבחרו חלקות הכרם המצטיינות ביותר של יקבי כרמל שהניבו את הפרי האיכותי ביותר, תוך דגש על אלגנטיות והרמוניה בין כל המרכיבים.

Carmel Limited Edition 2008 (גליל עליון) הנו יין אדום יבש, שהופק משילוב של 62% ענבי קברנה סוביניון מכרם בן זמרה וכרם קאיומי, 28% ענבי פטי וורדו מכרם עלמה, 4% ענבי מלבק מכרם עלמה, 4% קברנה פרנק מכרם עלמה ו–2% מרלו מכרם בן זמרה.
כל כרם עבר תהליכי ויניפקציה, תסיסה והשריה על הקליפות, והתבגרות בנפרד והממסך הסופי נקבע רק בסיום תקופת ההתיישנות לאחר 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות. על מנת לשמר את מירב הפוטנציאל הגלום ביין, בוקבק היין בלא תהליכי הצללה ולאחר סינון גס בלבד, ועל כן עשוי לפתח משקע טבעי במהלך ההתיישנות בבקבוק. אלכוהול – 13.5%. 

היין בעל גוון ארגמני עמוק ומתאפיין בבשומת של שזיף בשל, קסיס, סיגליות וקופסת סיגרים. הגוף מלא ועשיר, הסיומת ארוכה ומאוזנת. ניתן ליהנות מהיין כיום, אך הוא ימשיך ויתפתח בבקבוק בשנים הבאות.
.
מחיר מומלץ 260 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר