חדש ממותג מאסטר שף: שימורי קטניות איכותיות מאיטליה

כל מוצרי הקטניות של מאסטר שף מכילים רכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים. צילום אסף לוי
אין צורך בהשריה – הקטניות מוכנות לאכילה, ללא חומרים משמרים, רכיבים טבעיים בלבד

המותג הקולינרי מאסטר שף מציג סדרת פרימיום של קטניות מאיטליה, הכוללת ארבעה מוצרים: עדשים ירוקות, שעועית אדומה (Borlotti), שעועית לבנה גדולה (Butter Beans). וגרגירי חומוס. כל  מוצרי הקטניות של מאסטר שף מכילים רכיבים טבעיים בלבד, וללא חומרים משמרים.

סדרת הקטניות של מאסטר שף מיובאת מאיטליה, ובחברה טוענים כי היא ייחודית וחדשנית מול ההיצע בשוק. כך, לדבריהם, מוצר שימורי עדשים ירוקות הינו היחיד מסוגו בישראל, וכך גם השעועית הלבנה הגדולה והשעועית האדומה, שהן היחידות  בישראל ללא רוטב עגבניות, בשונה מהמצב בו עד היום שעועית הגיעה תמיד בליווי רוטב עגבניות, מה שצמצם את מגוון האפשרויות לשימוש. בנוסף,  חומוס מאסטר שף מיוצר מזן חומוס גדול, מה שלפי אנשי מאסטר שף יוצר חווית טעם ייחודית.

אפשר למשל להוסיף עדשים לאורז ולהכין מג'דרה ברבע שעה. צילום אסף לוי
אפשר למשל להוסיף עדשים לאורז ולהכין מג'דרה ברבע שעה. צילום אסף לוי

בחברה מסבירים כי הצורך בלהשרות קטניות יום לפני הבישול או אפילו מספר שעות לפני, כמו הצורך להפשיר ולשמור כמויות גדולות בפריזר, מונע מרבים להשתמש בקטניות בתבשילים ביתיים. הסדרה החדשה חוסכת זמן יקר במטבח. אין צורך בהשריה מוקדמת או הכנות מראש, ולכן זמן ההכנה של המרקים, החמין, הסלטים, החומוס ושאר תבשילים, מתקצר משמעותית. כך למשל אפשר להוסיף עדשים לאורז ולהכין מג'דרה ברבע שעה, לחמם גרגירי חומוס ולהוסיף לסלט ירקות עם טחינה ולקבל סלט משודרג ועשיר, להוסיף שעועית משני הצבעים לתבשיל צ'ילי קון קורנה, ולקבל מנה טעימה בתוך 20 דקות בלבד.

המחיר 6.90 ₪ ליחידה (400 גרם). להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק. כשרות פרווה, בד"צ אגודת ישראל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר