שמרית מציגה את נטורינה – תחליפי חמאה על בסיס שמן קוקוס ושמן זית

סגולותיו הבריאותיות של שמן זית נובעות גם מהריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9) - חומצה חד בלתי רוויה שנתונה פחות לתהליך החמצון
סדרת התחליפים החדשה מהווה פתרון מתאים לאפייה. המוצרים ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא לקטוז

שמרית, חברת מוצרי האפייה, מוציאה לשוק את נטורינה – סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול.

שוק השומנים לאפייה הביתית מורכב משתי קטגוריות מרכזיות: קטגוריית המרגרינה וקטגוריית החמאה. בעוד המרגרינה משמשת בעיקר לצורכי אפייה, טיגון ובישול, החמאה משמשת גם למגוון שימושים נוסף, החל ממריחה, תיבול ועד לאפייה ובישול.  כיום יש בשוק מספר תחליפי חמאה, כמו שמן קוקוס הנחשב לבעל תועלות תזונתיות טבעיות ומהווה פתרון לאפייה פרווה, אך בעל טעם וארומה בולטים של קוקוס וגם יקר מאוד בהשוואה למוצרי שומן אחרים; וכן שמן נוזלי המשמש לעתים כתחליף חמאה, אך פחות נוח לשימוש עם מאפים ובצקים, ולכן פחות נפוץ בענף האפייה.

לאור הניסיון רב השנים של חברת שמרית בתחום האפייה והיכרותה עם צורכי הענף, פיתחה החברה את נטורינה – סדרת תחליפי שומן המבוססת על שמנים צמחיים בעלי ערכים תזונתיים מוספים, המהווה תחליף פרווה וטבעוני לחמאה, ולפי החברה יש לו יתרונות תזונתיים על פני מוצרי המרגרינה הקיימים כיום בשוק.

שמן הקוקוס נחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות שאינן נזקקות לאנזימים מהכבד לפירוקן ואינן נאגרות ברקמת השומן
שמן הקוקוס נחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות שאינן נזקקות לאנזימים מהכבד לפירוקן ואינן נאגרות ברקמת השומן

סדרת נטורינה כוללת בשלב הראשון שני מוצרים חדשים – אחד על בסיס שמן קוקוס, והשני על בסיס שמן זית. שני המוצרים בעלי טעם ניטרלי ומרקם חלק, שאינם מורגשים באפייה.  שניהם ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא לקטוז, ומתאימה לאפיית פרווה וטבעונית.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס – שמן הקוקוס נחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות (שרשרת .(MCT חומצות אלה אינן נזקקות לאנזימים מהכבד לפירוקן, והן נספגות ישירות דרך הווריד הראשי של הכבד, מתחמצנות במהירות, יוצרות אנרגיה, ואינן נאגרות ברקמת השומן.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית – סגולותיו הבריאותיות של שמן זית נובעות גם מהריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9) – חומצה חד בלתי רוויה שנתונה פחות לתהליך החמצון. חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון, ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך שמקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר שומן מוקשה ושומן טראנס.

נטורינה מגיעה באריזה במשקל 200 גרם. המחיר 7-7.5 שקלים. להשיג במגוון רשתות שיווק. כשרות בד"ץ העדה החרדית

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר