חדש של נסטלה פוד סרוויס: קורנפלקס טבעי

שוק דגני הבוקר בישראל הולך ומתפתח בשנים האחרונות בקצב דו ספרתי מדי שנה, ומגלגל כ- 700 מיליון ₪ בשנה. מדי שנה נצרכים 23,000 טון של דגני בוקר מסוגים שונים, כאשר הקורנפלקס הטבעי מהווה חמישים אחוז מצריכת דגני הבוקר בשוק המקצועי.

נסטלה פוד סרוויס, חטיבת המזון לשוק המקצועי של חברת אסם, מציעה מוצר חדש המשדרג את ארוחת הבוקר בשוק המקצועי – קורנפלקס בטעם טבעי.

שוק דגני הבוקר בישראל הולך ומתפתח בשנים האחרונות בקצב דו ספרתי מדי שנה, ומגלגל כ- 700 מיליון ₪ בשנה. מדי שנה נצרכים 23,000 טון של דגני בוקר מסוגים שונים, כאשר הקורנפלקס הטבעי מהווה חמישים אחוז מצריכת דגני הבוקר בשוק המקצועי.

דגני הבוקר נתפסים כמוצר המשלב טעם ובריאות. נהוג להבחין בין 3 סגמנטים בקטגוריית דגני הבוקר:
1. בריאות (מבוגרים): מוצרים כמו פיבר וואן, פיטנס.
2. ילדים ומשפחה: מוצרים כגון צ'יריוס, טריקס, קראנץ, סינימיני.
3. קורנפלקס.

עד היום הציעה נסטלה פוד סרוויס דגני בוקר מקבוצת הבריאות ומקבוצת הילדים. כעת, לאור הדרישה מהשוק וכחלק מהמגמה להעשיר ולפתח את תחום המזון,נענית החברה ללקוחות ומרחיבה את תחום דגני הבוקר עם קורנפלקס טבעי.

הקורנפלקס הטבעי מועשר ב– 8 ויטמינים חיוניים וברזל, ללא חומר משמר וללא צבע מאכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר