חדש של “תנובה שף” לשוק המוסדי: מוצרי עוף מקוצבים

תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה לשוק המזון המוסדי, יוצאת עם קטגוריה חדשה לשוק המזון המוסדי: מוצרי עוף מקוצבים.
הקטגוריה מהווה פיתוח של “תנובה שף”, שנועד לאפשר ללקוחותיה מהמגזר המוסדי שליטה טובה יותר על עלות המנה מצד אחד, וחסכון בזמן ובעלויות עבודה מצד שני.

קטגוריית המוצרים המקוצבים, כוללת מוצרי עוף המוצעים לאחר שקוצבו מעוף מס. 1, בניגוד לחלקים גולמיים המצריכים עבודת קיצוב ומיון במטבח הלקוח.

המוצרים המוצעים תחת הקטגוריה הינם: חזה עוף עם עצם השוקית ללא עור וללא פילה – מתאים להכנת מנות דוגמת “קורדון בלו”; כנפיים מקוצבות – מוצעות כחומר גלם נקי ללא עצם שלישית, וממוינות לגודל מתאים עבור מנה ראשונה; כרעיים ללא עצם עם עור החזה – בסיס למנה אישית של עוף ממולא, וכן עוף שלם המתאים למתקני צלייה.

המוצרים מקוצבים וממוינים בבקרת איכות מחמירה, באולם מיוחד שהקימה משחטת עוף הנגב לרגל חנוכת הקטגוריה, בו מועסקים מומחים בתחום.

תנובה שף מאפשרת כך ללקוחות ליהנות ממוצרי עוף המקוצבים בהתאם לדרישותיהם באופן החוסך עבורם את הצורך בזמן העבודה ועלויות כוח האדם שהוקצו עד כה לצורך קיצוב המוצרים וחלוקתם. המוצרים מוצעים ללא שעברו כל תהליכי עיבוד, כשהם מוכנים לבישול, באופן התורם לנוחות השימוש.

המוצרים המקוצבים כבר אומצו בהצלחה ברשת מלונות ישרוטל, במסעדות בת”א, ובגני אירועים.

“תנובה שף עושה מאמץ מתמיד לפיתוח מוצרים תוך התאמה ישירה לצורכי לקוחותיה בשוק המוסדי, הנזקקים לפתרונות ייחודיים, מתוקף שירותם מגוון קהלי יעד בהתמחויות שונות”, מסרה איריס פיין מנכ”ל תנובה שף. “קטגוריית מוצרי העוף המקוצבים מהווה דוגמא נוספת למאמץ זה, ועתידות לשפר ולייעל את כלל העיסוק של לקוחותינו עם מוצרי העוף באופן שיוביל למיקסום התועלת ולשיפור כולל ברמת העלויות, והרווחיות של הלקוחות מחד, וכן לנוחות באופן הטיפול במוצרים”.

“תנובה שף” הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי, עם היקף פעילות שנתית של מעל 700 מיליון ₪.
החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה, בהן תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, דגי תנובה, ואוליביה.









היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה