חוליות מערכות לוגיסטיות הקימה עבור ויסוצקי מחסן לוגיסטי חדיש

המחסנים הלוגיסטיים החדישים מביאים לשיפור ניצולת האחסון, ועומדים בסטנדרטים אירופאים הגבוהים ביותר, ובהם תקן FEM האירופאי המגדיר חישובי עמידה בעומסים

חוליות מערכות לוגיסטיות הקימה עבור ויסוצקי מחסן לוגיסטי חדיש המשפר את ניצולת האחסון. במחסן הותקנו מערכות מידוף המאפשרות אחסון קרטונים במשקלים שונים.
רן כץ, סמנכ"ל ויסוצקי, מספר כי השנה הסתיימה הקמת מפעל תה חדיש באזור התעשייה קדמת גליל. המפעל המשתרע על כ- 10,000 מ"ר ומעסיק כ-150 עובדים.

לדברי כץ, "בעקבות הקמת המפעל החדש הועלתה דרישה להקמת מחסן לוגיסטי עם מערכת מידוף בעלת התאמות מיוחדות לסוג הסחורה המאוחסנת. הסחורה ב"תה ויסוצקי" היא מגוונת הן מבחינת הגודל- אריזות קטנות במשקל של 2 ק"ג ועד למשטחים עליהם מועמסים סחורות במשקל של למעלה מטון. כיוון שמדובר במוצר מזון נדרש לשים דגש גם על איכויות ואופן האחסנה ושרשרת ההפצה מהמחסן".
כיצד עלה הפתרון של חוליות בקנה אחד עם דרישות ויסוצקי? כץ: "בחרנו במערכת המידוף של חוליות כיוון שהיא נתנה לנו מענה לכל הדרישות שהעמדנו להם, החל מהמחיר, ביצוע הפרויקט תוך זמן קצר יחסית של חודשיים, איכות הציוד של MECALUX המיוצגת ע"י חברת חוליות, והתאמתו לאחסון סוגי סחורות שונים באפיון של גודל ומשקל. המחסנים הלוגיסטיים החדישים מביאים לשיפור ניצולת האחסון, ועומדים בסטנדרטים אירופאים הגבוהים ביותר ובהם תקן ה FEM האירופאי המגדיר חישובי עמידה בעומסים, בקרה על תהליכי ההרכבה ובקרה על איכות החומרים'.

מערכת המידוף במחסן החדש של "תה ויסוצקי" מתנשאת לגובה של 12 מטרים עם 6 מפלסי אחסון משטחים. סך קיבולת המחסן הינה מעל מ- 3000 משטחים במידות שונות.
מערכת המידוף הינה מערכת לאחסון משטחים High Bay לניטול באמצעות מלגזת היגש. במערכת משולבים מפלסי אחסון דינמיים לאריזות (Dynamic Picking) ומפלסים עם סיפונים לניטול ידני. המחסן מאופיין במגוון רחב של סוגי יחידות ניטול מבחינת המידות והמשקלים – החל מאריזות ל 2 ק"ג ועד משטחים לעומס של טון וחצי.
בנוסף למחסן הראשי, שולבה מערכת אחסון דינמית למשטחים (Flow Racks) המזינה את מחלקות הייצור.
המחסן הנו מחסן ממוחשב, המפוקח על ידי תוכנות ייעודיות לניהול מחסנים (WMS) המאפשרות לאתר ולנטל את הסחורות במהירות מרבית.

יצחק דנה, מנכ"ל 'חוליות מערכות לוגיסטיות' מציין:"בהקמת המחסן לחברת ויסוצקי באו לידי ביטוי היכולות המקצועיות והפתרונות החדישים של חברת Mecalux אותה חוליות מייצגת בישראל. המחסן שהקמנו לויסוצקי הינו ברמת תפירת חליפה אישית ללקוח, שכן נלקחו בחשבון כל המאפיינים והצרכים המיוחדים של ויסוצקי ובהתאם לתיכנון קפדני של החברות פרוגרמה ולוג הנדסה".

יוסי ששון הוא מנהל תחום בחוליות מערכות לוגיסטיות


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר