חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור בשיתוף פעולה עם רשת קנטאקי פרייד צ’יקן KFC

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם רשת KFC – קנטאקי פרייד צ’יקן. במסגרת שיתוף הפעולה מציעה הרשת מגוון מנות חדשות אשר פותחו בשיתוף עם חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ושף החטיבה, גילי חיים.

המנות החדשות מציעות כנפיים בטעמים שונים ומגוונים וצ’יפס מתובל, וכן מנות לשוחרי בריאות אשר רוצים להפחית מוצרים מטוגנים.

עדי שמגר, מנהלת לקוחות אסטרטגיים, אומרת: “חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור פועלת בשיתוף פעולה עם לקוחותיה, ושוקדת כל העת על פיתוח קונספטים שיתאימו לצרכיהם. אנו שמחים להציע לרשת קנטקי פרייד צ’יקן מגוון מנות חדשות המרחיבות את היצע המנות שלה, ומאפשרות לרשת להציע לקהל הלקוחות מגוון פתרונות חדשני בהתאם לדרישותיו”.

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל מספקת פתרונות קולינריים ומוצרים לשוק ההסעדה. לחטיבה אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות.
מוצרי חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור מיוצרים לפי סטנדרטים עולמיים ועוברים תהליך הבטחת איכות קפדני. בנוסף, צוות שפים יועצים בעלי ניסיון רב בתחום ההסעדה והקונדיטוריה עומדים לרשות הלקוחות, לפיתוח מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח ולסיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה