חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור בשיתוף פעולה עם המכללה לעסקים וגוגל

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מעמיקה את שיתוף הפעולה עם לקוחותיה ומעניקה הטבה במטרה לסייע להם בשיפור מערך הפרסום של העסק. לצורך כך חברה החטיבה עם המכללה לעסקים בחסות גוגל, העוסקת במתן שירותים לעסקים קטנים

במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו לקוחות החטיבה ליהנות מ- 33% הנחה בסדנת הפרסום האוטומטי של המכללה לעסקים בחסות גוגל המעניקה כלים מתקדמים להצלחה בעסקים

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מעמיקה את שיתוף הפעולה עם לקוחותיה ומעניקה הטבה במטרה לסייע להם בשיפור מערך הפרסום של העסק.
לצורך כך חברה החטיבה עם המכללה לעסקים בחסות גוגל, העוסקת במתן שירותים לעסקים קטנים.
במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, יוכלו לקוחותיה העסקיים של יוניליוור ליהנות מהנחה של 33% "בסדנת הפרסום האוטומטי" של המכללה המעניקה למשתתפיה כלים לשיפור מערך הפרסום שלהם באמצעות האינטרנט.
הסדנא מיועדת לבעלי מסעדות, אולמות אירועים וסיטונאים.

בסדנא, אשר תועבר על ידי הקואצ'ר רונן וייס, ילמדו המשתתפים כיצד פועל הפרסום בקישורים הממונים של גוגל, כיצד ליצור קמפיין פרסום בגוגל, כיצד להפוך את אתר האינטרנט של העסק לכלי שמרוויח כסף וכן הדרכה ויעוץ אישי בפתיחת מסע פרסום ראשון. בנוסף יהיו זכאים משתתפי הסדנא לפגישת מיפוי עסקי בת שעתיים עם מומחה שיווקי. המשתתפים בסדנא יקבלו תעודת גמר מטעם גוגל והמכללה לעסקים.

פרטים אודות הסדנא והרשמה: www.google.co.il/sadna09

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מספקת פתרונות קולינריים ומוצרים לשוק ההסעדה. לחטיבה אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר