חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל בשיתוף פעולה עם רשת קפה קפה

במסגרת הפעילות המשותפת עברו מנהלי המטבחים של הרשת הדרכות מקצועיות שהועברו במשותף על ידי גילי חיים שף החטיבה ואורן רביד השף הראשי של הרשת

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, אשר נבחרה כספק רשתי מוביל של רשת "קפה קפה", ערכה סדרת סדנאות למנהלי המטבחים של רשת בתי הקפה.
 
במסגרת הסדנאות, אשר נבנו והועברו במשותף על ידי גילי חיים – שף חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ואורן רביד השף הראשי של הרשת, קיבלו מנהלי המטבחים של סניפי קפה קפה, הדרכות על מוצרי חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ושילובם במטבח.
ההדרכות כללו מתכונים, הדגמות, הדרכה על שימושים במוצרים השונים, ורעיונות יצירתיים תוך התאמתם לצרכיה המיוחדים של הרשת. בנוסף כללה ההדרכה הרצאה מפי מומחה חיצוני בנושא בטיחות במזון.

ההדרכה אותה עברו מנהלי המטבחים של הרשת התמקדה בהטמעת מנות חדשות ומשודרגות על בסיס מוצרי החטיבה. מנות הפסטה המוגשות ברשת שודרגו והורחב היצע הרטבים באמצעות פסטה מסדרת קולציונה האיטלקית, וסדרת רטבי קנור הכוללת רוטב עגבניות, פסטו ובשמל.

סדרת הכריכים הורחבה עם כריכים בטעמים חדשים, וכריך לאפה מיוחד המשלב את ממרחי הלמנ'ס בטעמים.
בתחום ארוחת הבוקר פותחה עבור הרשת מנת מוזלי חדשה, כאשר כל מרכיבי המוזלי – דגנים, יוגורט, פירות, מוגשים בנפרד על מגש, והסועד מרכיב לעצמו את המנה.

דן דינור, מנהל לקוחות אסטרטגיים בחטיבת השוק המקצועי של יוניליוור, אמר: "אנו בטוחים כי סדנאות אלה הן יריית הפתיחה לשיתוף פעולה מעמיק בין החברות, במטרה לבנות במשותף פתרונות וקונספטים שייסעו לבידולה של הרשת."

אורן רביד, שף ראשי ברשת "קפה קפה" המונה 78 סניפים ברחבי הארץ, אמר: "העבודה עם חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור תורמת לרשת "קפה קפה" ברמת שמירה על אחידות רשתית והגברת הפיקוח בבטיחות במזון, וזאת באמצעות שימוש במוצרי רמת גימור מתקדמת".

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל מספקת פתרונות קולינריים ומוצרים לשוק ההסעדה. לחטיבה אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות.
מוצרי חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור מיוצרים לפי סטנדרטים עולמיים ועוברים תהליך הבטחת איכות קפדני. בנוסף, צוות שפים יועצים בעלי ניסיון רב בתחום ההסעדה והקונדיטוריה עומדים לרשות הלקוחות לפיתוח מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח ולסיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר