חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור מציגה קטשופ באריזה אישית תחת המותג הבינלאומי הלמנ'ס. זאת כחלק ממהלך כולל של מיתוג רוטבי הסלט תחת הלמנ'ס.
הקטשופ החדש מוצע באריזה מוארכת, דמויית אצבע– Stick Pack נוחה לשימוש, בעיצוב המקובל כיום באירופה.האריזה מותאמת לנוחות הלקוחות, עם פיזור אחיד של הקטשופ בכל מנה.
אריזות קטשופ הלמנ'ס, במשקל של 9 גרם, מוצעות במארז הכולל 498 יחידות במשקל כולל של 4.48 ק"ג.
תגובה אחת
כמה זה עולה ואיך קונים?