חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור מרחיבה את סדרת רטבי עולם עם רוטב מומבאי

מומבאי, רוטב קארי צהוב מעודן עם קוקוס, מצטרף לסדרת רטבי עולם המצליחה תחת מותג קנור, ומציע את טעמי המזרח הרחוק במטבח המקצועי

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור מרחיבה את סדרת "רטבי עולם" תחת מותג קנור, עם רוטב מומבאי – רוטב חדש, פרי פיתוח ישראלי, בעל טעם ייחודי המציע שילוב בין קארי צהוב מעודן וקוקוס.

רוטב מומבאי מתאים כבסיס למנות בשילובים שונים עם חלב קוקוס, צ'ילי מתוק, שמנת צמחית, מיונז. רוטב מומבאי מתאים לתבשילי עוף, דגים, בשר, בקר, ירקות, מרק, מנות מוקפצות, ודיפים להגשה.

החברה מציינים כי מטבחים רבים נמנעים מלשלב את הקוקוס, הידוע כאחד המאפיינים המרכזיים של המטבח האסייתי, משיקולים שונים, וביניהם שיקול תקציב המנה. רוטב מומבאי כולל קוקוס, ובכך מאפשר לשלבו במגוון מתכונים באופן קל פשוט, ומבלי שישפיע על מחיר המנה. בנוסף לטעמים העשירים, הקוקוס תורם גם למרקם הקטיפתי של הרוטב.

השקת רוטב מומבאי תלווה בחוברת מתכונים שתצורף למוצר, ובה הצעות לשימושים שונים עם הרוטב במגוון רחב של מנות ובהתאם לערוצים השונים. בנוסף ילווה הצוות המקצועי של החטיבה את השפים, ויציע הדרכות ושימושים עם הרוטב החדש.

רוטב מומבאי מוצע במיכל בנפח של 5 ליטר, ובעל כשרות בד"צ.

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מספקת פתרונות קולינריים ומוצרים לשוק ההסעדה. לחטיבה אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר