חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור פותחת מועדון V.I.P לבעלי מסעדות ואולמות אירועים

חטיבת השוק המקצועי ביוניליוור ישראל פותחת מועדון V.I.P המיועד לבעלי מסעדות ואולמות אירועים. מטרת המועדון היא לסייע למסעדות ולאולמות להגדיל את נפח תנועת הלקוחות מחד, ולהקטין עלויות מאידך, ובכך להעלות את רווחי המסעדה

חטיבת השוק המקצועי ביוניליוור ישראל פותחת מועדון V.I.P המיועד לבעלי מסעדות ואולמות אירועים. מטרת המועדון היא לסייע למסעדות ולאולמות להגדיל את נפח תנועת הלקוחות מחד, ולהקטין עלויות מאידך, ובכך להעלות את רווחי המסעדה.

במסגרת מועדון ה– V.I.P מחלקת יוניליוור כרטיסי גירוד למסעדות, אותם יחלקו לסועדים על פי ראות עיניהם. הסועדים יוכלו לזכות בפרסים שונים אותם יממשו בפעם הבאה שיגיעו למסעדה. כך, בעלות של מנה אחת, המסעדה מרוויחה לקוחות חוזרים.

כמו כן מציעה החברות במועדון הנחה של 30% בסדנאות משותפות עם חברת גוגל, המסייעות לבעלי מסעדות ואולמות אירועים לפרסם בצורה אפקטיבית וממוקדת לקהל היעד שלהן.

החברות במועדון אף מעניקה הנחה לפגישות יעוץ מקצועיות עם חברת LTD (בהנהלת סטיבן לובל) העוסקת בייעוץ למסעדות. במסגרת הפגישות יקבלו המסעדנים ניתוח של העסק והמלצות לניהול עסקי טוב יותר ולשיפור הרווחיות.

לרשות הלקוחות עומד "קו חם" להתייעצות קולינרית עם השפים של החטיבה, תוך אפשרות לביקור של אחד מהשפים היועצים של החטיבה למתן יעוץ בנושא הנדסת תפריט, חסכון והתייעלות במטבח.

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מספקת פתרונות קולינריים ומוצרים לשוק ההסעדה. לחטיבה אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות.
מוצרי חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור מיוצרים לפי סטנדרטים עולמיים ועוברים תהליך הבטחת איכות קפדני. בנוסף, צוות שפים יועצים בעלי ניסיון רב בתחום ההסעדה והקונדיטוריה עומדים לרשות הלקוחות לפיתוח מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח ולסיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר